Hevoset.com - Keskustelu: Musiikki haaveena? - Hevoset.com - Keskustelu

Siirry

Vanha suomennos, pelit ja galleria palaavat kyllä. Älkää huoliko :)
Ulkoasu on muuttunut, lisää aiheesta Palaute-alueella.
  • (6 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen »
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen

Musiikki haaveena? Haaveena artistinura.

#1 Jäsen ei ole paikalla   harmilapsi 

• yhyy!1
  • PipPipPipPipPip
  • Ryhmä: Jäsen

Lähetetty 16.03.2007 - 11:40

Musiikki haaveena? Jutskaamaan vaa(:

Reden on muokannut viestiä: 20.09.2007 - 18:17

shigami tsuita unmei ni ore wa hitori
0

#2 Jäsen ei ole paikalla   sUYA 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 16.03.2007 - 11:49

Eihan kukaan noin vaan rupea laulajaksi. Netin kautta on vahan vaikea arvostella aantasi, eika maailmassa ole mitaan normaali-lauluaani juttua. Ihmisilla on erilainen mielipide aanista. Nyt kun kerta olet mukana bandissa, harjottelet vaan ja pidat meininkia ylla. Sitten kun olet siina iassa etta alat tosissaan ammattia hakemaan, rupeat katselemaan ymparillesi talaisuuksien varalta. Missaan lehdessa ei tule olemaan ilmoitusta, etta joo, tanne vaan kaikki laulajat, paivapalkka 50 euroa. Laulajan ura on paljon muutakin kuin pelkkaa laulamista.
Esiintymiskammo on sitten erikseen.. Oletko esiintynyt aikaisemmin?
The mind makes the body, and that makes some of you bitches pretty dirty.
0

#3 Jäsen ei ole paikalla   sUYA 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 16.03.2007 - 12:18

Oman kasitykseni mukaan olet ihan oikeassa, en nyt ihan tarkkaa levymaaraa tieda.. ^^'
0

#4 Jäsen ei ole paikalla   heartless 

• 666
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 16.03.2007 - 12:40

pakko sanoa tähän väliin, että niinkin iso bändi ku HIM oli v. 2000 sen verran suuri nimi, että keikkailivat Saksassa ja näin. mutta silti pojilla ei sillon ollu varaa suunnilleen ees yhteen kaljatuoppiin. :DD että saa ihan tosiaan tehä töitä sen eteen, että hankkii leivän pöytään musiikin avulla.
For you I'm waiting, anticipating. Posted Image
0

#5 Jäsen ei ole paikalla   heartless 

• 666
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 16.03.2007 - 14:24

^ no ei tässä topikissa susta puhutakkaan, vaan yleensäki musiikista haaveena. jokainen kai saa esittää oman kantansa asiaan.
0

#6 Jäsen ei ole paikalla   Closed 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 16.03.2007 - 15:07

Katso viesti Monsterra kirjoitti 16.3.07 14:11

no, olenko muka sanonut, että olen rupeamassa tässä tosta vaan artistiksi? nojoo, kannattais ehkä miettiä ennenku rupee kirjottamaan mitään 'viisauksia' :'''''D
krh puolin ja toisin. "Eihän kukaan noin vaan rupea laulajaksi." eiköhän toi ollu tommone yleine toteamus eikä mikään hirvee henkilökohtainen syytös. "mitä sä oikein tyhmä luulet et laulajaks ruvetaan tosta vaan??+++" hmm.
never let this go
0

#7 Jäsen ei ole paikalla   Hansu 

• ristirasisti.
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 16.03.2007 - 15:18

Itse rakastan laulamista ihan älyttömästi, mutta olen tiedostanut kyllä jo, ettei ääneni saati laulutaitoni riitä minnekään. Mutta omaksi huvikseni lallattelen harvase päivä. Artistihaave onkin muuntautunut monen mutkan kautta siihen, että mielestäni olisi ihan älyttömän upeaa olla tuottaja ja/tai omistaa oma levy-yhtiö. Ehkä sitten joskus, mistä sen tietää. Kitaransoitostakaan kun ei uraa näytä urkenevan, ei ainakaan tällä menolla. :D
Fac ut vivas.
0

#8 Jäsen ei ole paikalla   sUYA 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 16.03.2007 - 15:29

Monsterra, anteeksi nyt vaan ku vastasin sun topikkiin. Kuulostaa ihan silta ku et olis saatana vie omaa alotus viestias lukenu... -___-
Luuleksa etta ketaan kiinnostaa tulla tanne hokemaan sulle etta joo, sulla on tosi hyva lauluaani etta siita vaan babe, sa oot seuraava Suomen Idoli. No en usko.
Enka ekassa viestissani kylla loukannut sinua millaan lailla.
0

#9 Jäsen ei ole paikalla   Nimué 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 16.03.2007 - 17:54

Laulajaksi ei noin vain aleta, on tietenkin se pidettävä mielessä, mutta unelmiin voi silti uskoa. Jos koko pienen ikänsä on haaveillut laulajan urasta, niin totta helvetissä sen eteen voi jotain tehdä - ei kai kukaan luule, että eräänä päivänä ollessasi ruokaostoksilla tulee hemmo ja sanoo "Hei, olen levy-yhtiön Big Boss number one, luulenpa, että sinussa on laulaja-ainesta!"

Itse jonkun verran tykkään lauleskella, mutta ääni ei kyllä riitä mihinkään, normaali matalakäheäkarkea ja sävelessäkään ei pysy. Kitaraa rämpytellessäni yleensä hoilaan samalla.
pierce a new hole, if hell was in youd give your soul
0

#10 Jäsen ei ole paikalla   heartless 

• 666
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 16.03.2007 - 18:56

Katso viesti Monsterra kirjoitti 16.3.07 14:27

enköhän tiedä, jos perustinkin? :'''D
ja puhuin tuosta SUYA tyypistä kuka onkaa. :>

kuka nyt susta tänne haluaa tulla puhumaan ?

no ihan sama, kenestä puhuit, mutta sanoinpa kumminki.
0

#11 Jäsen ei ole paikalla   sUYA 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 17.03.2007 - 08:30

Niijoo soittaminen olisi aika kiva. Itse olen kiinnostunut kosketinsoittimista ja bassosta.
Otan osaa Ichy, tais menna tilaisuus sivu suun... ^^'
0

#12 Jäsen ei ole paikalla   Neilikka 

• Mössis
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 17.03.2007 - 09:56

itse asiassa radiosoitto on se, mistä artistit hillonsa keräävät. teostoja ropsahtelee tilille aina kun biisi jossain soi. tässä käsityksessä mä ainakin olen, koska useat levy-yhtiöt ottavat levyhinnoista leijonanosan.
for you I'd bleed myself dry
0

#13 Jäsen ei ole paikalla   sUYA 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 17.03.2007 - 10:35

Niijoo, unohin kokonaan senki. Joo, nain on. Radio + musiikki kanavat. (Eli alkaa ihmetelko miksi suomalaisilta musiikkikanavilta tulee paskaa korvantaydelta, niilla ei ole varaa maksaa paremmasta... XD)
0

#14 Jäsen ei ole paikalla   tuntematta 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 17.03.2007 - 11:19

Itselläni tuolla jossain takaraivossa kytee pieni kipinä, että josko tuosta musiikista saisi edes jonkin tasoisen 'ammatin'. En todellakaan haluaisi laulajksi, kitarasta on jonkin verran kokemusta kuten myös bassosta, mieluiten kitaristina jossain bändissä.
Siltikin jaksan vahvasti epäillä ettei siitä itselläni tule harrastusta suurempaa, koska en (ainakaan vielä) halua sitä mitenkään palavasti, eikä mielessä ole edes käynyt jonkun luokkabändin kasaaminen..
AND I KEEP BLUSHING RED WHEN I LIE
THAT EVERYTHING WILL BE ALRIGHT

0

#15 Jäsen ei ole paikalla   pieces 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 17.03.2007 - 11:57

mää en niinkää haluais laulajaks vaan muusikoks. tekisin ite omat biisit, instrumenttina ois piano ja tälleen, tai sitten jos toi ei onnistuis niin vaan artistiks. en kyl tekis mitään massadiskomusaa, vaan semmosta kabaree-tyylistä trumpettitorvi musaa, you know :D semmosta liza minelli-tyylistä.
oon säveltäny ja sanottanu biisejä. harmi vaan, ettei pianoo löydy kotoota ja mun täytyy aina kavereilla sitten säveltää noi biisit loppuun. osaan kyl soittaa pianoa, ja muistan sointujen äänet ulkoa, joten mun täytyy kirjottaa ne biisien sävellykset paperille.
synan kyl saan kohta joten loppuu kavereilla säveltely.
lauluääntä on myös kehuttu, ja mulla ei ole minkäänlaista esiintymiskammoakaan. oon pari kertaa laulanu lavalla, ja sain hyvää ja huonoa palautetta. sanoivat, että olen rento lavalla, mutta äänessä on hiomisen varaa. lisäsivät vielä loppuun kannustavasti et harjoittelemisella on varmasti hienoja tuloksia, ku on nyt jo hieno ääni.
virgin suicides
0

#16 Jäsen ei ole paikalla   anzukka 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Viesti-ikoni  Lähetetty 17.03.2007 - 16:24

Katso viesti Monsterra kirjoitti 16.3.07 11:40

Ajattelin nyt luoda tällaisen aiheen, eli täällä keskustelevat ne, jotka haluavat tulla laulajiksi. Itse haluaisin kovasti, mutta mietin, onko ääneeni tarpeeksi hyvä ja uskaltaako esiintyä. Laulan eräässä bändissä, jossa on kavereitani, mutta mietin edelleen, riittävätkö taitoni? En osaa soittaa edes mitään erityistä instrumenttia, laulan vain.
Olen haaveillut artistin uraa 5 vuotiaasta... Haluan sitä yhä... Olisi niin ihanaa valloittaa ihmisiä lavalla valojen joukossa :blush: Mäkillä mun kolme kamua ja minä meikataan ittemme ja esiinnytään vanhempiemme edessä, me lauletaan ja tanssitaan ja kumpikin niistä on kiwaa...Tosin kaksi "kamuistani" on yhdeksän ja viisi vuotiaita naperoita jotka meikkaa mun 14 v. kamuni ja minun meikeillä ittensä ja suttaa kaiken!!! :blink: Kerran tämä viisi vuotias... vaikkapa nimelttää Elina tuli meidän luo yläkertaan ja otti purkissa olevan huulikiiltonsa ja voiteli sitä MAHAAN!!! Tajuatteko Mahaan! :( Voi että minä ja se 14 v. tytöö naurettiin! Kyllä mökillä on ihanaa
In the world its to much little-angels... They wings are white, they hearts are golden, just like lovely horses...Who can hurt they ? Come with me, horses and ponies!
When you love a hobby horse? When you love they... they love you

0

#17 Jäsen ei ole paikalla   heartless 

• 666
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 17.03.2007 - 16:53

^ noiden pienien meikkileikit on kuule tossa iässä ihan normaaleita. tuntuu vähän, että oot itekkin niitä sen ikäsenä harrastanu. :)

mulle tarjottiin tässä mahollisuutta mennä bändiin laulamaan, mutta olin tyhmä ja kieltäydyin. oon muutenkin aina niin epävarma itessäni, että siitä ei oikeestaan mitään edes tulis. mutta voihan sitä aina koittaa. vielä ku on vanhoja tuttuja bändin pojat, niin eipä niiden seurassa jännittäis ainakaan niin kamalasti, mutta entäpä kun alkaa tulla jotain pieniä keikkoja. sit on piru irti.
0

#18 Jäsen ei ole paikalla   chaz 

• Hanna
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 17.03.2007 - 19:26

mulla on bändiprojekti menossa, rumpalikii saahaa ehkä yhestä mein luokkalaisesta jätkästä.
ite oon laulajana, mun musiikki on aina ollu kymppi, ja laulan muutekii mielelläni. Tykkään ite kirjoittaa biisien sanoja, jos oon kovassa tunnekuohussa, saatan kirjottaa paljonkii. koha saan jotakii matskuu valmiiks, kirjotan sen tänne tein luettavaks ja arvosteltavaks.
poissa 2.7-11.7.2007
0

#19 Jäsen ei ole paikalla   V1ln 

• MEGATRON
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 18.03.2007 - 17:18

mee idolssii
Moi elawa, mä luin nyt ne säännöt. Niissä sanottiin asiat niinkuin ne pitäisi ai
na sanoa - suoraan. On tärkeää että ihmiset ovat rehellisiä toisilleen ja uskaltavat olla 
oma itsensä. Rakkaus on ikuista elawa-armaani, mutta tiedäthän. Voihan omenaankin tukehtua, kauneus ei ole ikuista. Jo
ka toiselle kuoppaa jne. Toivon, että ymmärrät.
0

#20 Jäsen on paikalla   sarkkis 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 18.03.2007 - 19:12

oma levy-yhtiö ois melko kova sana! tätä alaa lähössä opiskelemaan, suunnitelmat melko pitkällekki jo valmiina. kaverilla oma tän alan firma, oon päässy tutustuun kyllä niin hyvin hommiin. tietääpähän mihin on ryhtymässä.
0

Kerro aiheesta muille:

• (6 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen »
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen