Juu, voitte perustella vastauksianne!
Hevoskysely! Kumman valitset?
Lähetetty 26.12.2008 - 22:30
Hevonen, suokki, esteet! Mikä yhdistelmä!
Otin siks, koska en enää voi mennä shettiksil ja poneja en useesti tunneille ees saa, esteet on vauhdikkaampia muuteski ku koulu, oon hurjapää!
Otin siks, koska en enää voi mennä shettiksil ja poneja en useesti tunneille ees saa, esteet on vauhdikkaampia muuteski ku koulu, oon hurjapää!
Lähetetty 02.01.2009 - 22:12
Valitsin hevosen, koska suosikkirotuni ovat hevosia (suokki, eestinhevonen). Pidän kuitenkin molemmista roduista eniten ponikokoisina, joten tavallaan olisin voinut valita poninkin ja noiden suosikkirotujeni lisäksi pidän eniten monista poniroduista.
Suomenhevosen valitsin tietysti, koska se on suosikkirotuni ja esteet valitsin, vaikka en yleensä hyppääkään (viime kerrasta yli vuosi, tosin maastossa joskus hypännyt jonkun ojan yli, mutta ei varsinaisia esteitä), mutta en juurikaan välitä varsinaisesta kouluratsastuksesta.
Suomenhevosen valitsin tietysti, koska se on suosikkirotuni ja esteet valitsin, vaikka en yleensä hyppääkään (viime kerrasta yli vuosi, tosin maastossa joskus hypännyt jonkun ojan yli, mutta ei varsinaisia esteitä), mutta en juurikaan välitä varsinaisesta kouluratsastuksesta.
Lähetetty 05.01.2009 - 19:27
Ponit, suokki ja esteet.
Otin ponin siks, kun ne on niin söpöjä ja niiden kanssa on vähän niin kun "turvallisempaa" olla, vaikka oikeasti niin ei taida olla. :D Se vaan tuntuu siltä.
Suokki, koska en voi ratsastaa Shettiksillä kauan enkä osaa ajaa. Muuten olisin varmaan ottanut sen.
Esteet, sillä niissä on vauhtia! Rakastan vauhtia, eikä tuu mitään jos en saa ratsastaa pienellä ponilla kiitolaukkaa tiellä edes kerran pari kesässä... Muistan vieläkin kun menin pikku ponilla ja me kiitolaukattiin metsätiellä, niin nauroin kokoajan ja suljin silmiä jne. oli hauskaa <33 Joo, en taida kirjottaa romaaneja.
Että sillälailla.
Otin ponin siks, kun ne on niin söpöjä ja niiden kanssa on vähän niin kun "turvallisempaa" olla, vaikka oikeasti niin ei taida olla. :D Se vaan tuntuu siltä.
Suokki, koska en voi ratsastaa Shettiksillä kauan enkä osaa ajaa. Muuten olisin varmaan ottanut sen.
Esteet, sillä niissä on vauhtia! Rakastan vauhtia, eikä tuu mitään jos en saa ratsastaa pienellä ponilla kiitolaukkaa tiellä edes kerran pari kesässä... Muistan vieläkin kun menin pikku ponilla ja me kiitolaukattiin metsätiellä, niin nauroin kokoajan ja suljin silmiä jne. oli hauskaa <33 Joo, en taida kirjottaa romaaneja.
Että sillälailla.
Lähetetty 13.01.2009 - 19:41
Poni, ponit jyrää! ::D Mä mitää hevosta tahdo.
Suomenhevonen, noista vaihtoehdoista. Ja onhan se sentään suomalainen.
Esteet, vaikka koulukin kelpaa, of course.
Suomenhevonen, noista vaihtoehdoista. Ja onhan se sentään suomalainen.
Esteet, vaikka koulukin kelpaa, of course.
Ja yötä yksin kulkee kaksonen, maailman loppuun asti miettien,
mikä on outo tunne rinnassa, ei raukka rakkautta tunnista
mikä on outo tunne rinnassa, ei raukka rakkautta tunnista
Lähetetty 26.01.2009 - 16:54
Minä vastasin hevonen, suokki ja koulu. Hevonen ja suokki sen takia, että en voi juuri mennä poneilla enää. Toisaalta tykkään eniten semmosista pienikokoisista hevosista ja isoista poneista. Kouluratsastus on minulle mieluisampaa, kun mulla on pieni estekammo.
Seasons change but people don't. x
Lähetetty 28.01.2009 - 20:34
Mie vastasin puolestani taas poni, shetu ja esteet. Rakastan poneja ja oon menny niil koko ikäni + ne on söpöi ja pippurisii ja vaik mitä muuta :) Esteet vaan sitten on niin ihania, varsinki pienet jollain shetikalla <3 Atte <3
Lähetetty 29.01.2009 - 19:57
Hevonen - tarpeeksi isoja minulle, kauniimpia kuin ponit ja parempiluonteisia
Suomenhevonen - tykkään niistä enemmän kuin shettiksistä. Tosi monikäyttöisiä ja mukavampia ratsastaa, lisäksi shettikset ovat liian pieniä minulle jo.
Kouluratsastus - Monipuolisempaa ja haastavampaa, lisäksi turvallisempaa kuin esteet. Hevosilla saa aikaan uskomattomia liikkeitä kun haluaa. 8)
Suomenhevonen - tykkään niistä enemmän kuin shettiksistä. Tosi monikäyttöisiä ja mukavampia ratsastaa, lisäksi shettikset ovat liian pieniä minulle jo.
Kouluratsastus - Monipuolisempaa ja haastavampaa, lisäksi turvallisempaa kuin esteet. Hevosilla saa aikaan uskomattomia liikkeitä kun haluaa. 8)
Kill me! Hurt me! Fuck me! Rape me! You won't have me!
Lähetetty 30.01.2009 - 15:53
Hevonen no totta mooses!
Suomenhevonen no en enää sais ratsastaa shettiksillä ja suokit on vaan niin parhaita monitoimi polleja <3
Esteratsastus esteitä, esteitä, esteitä <3
Hmm, hevonen, suokki, esteet mielenkiintoista
Suomenhevonen no en enää sais ratsastaa shettiksillä ja suokit on vaan niin parhaita monitoimi polleja <3
Esteratsastus esteitä, esteitä, esteitä <3
Hmm, hevonen, suokki, esteet mielenkiintoista
kkka^ on muokannut viestiä: 30.01.2009 - 15:55
Lähetetty 18.03.2009 - 16:43
poni,mutta mielummin suokki kuin jo kohta liian pieneksi jäävä shetukka,
ja koulutuuppari olen,en niinkään perusta esteistä (huijui kun ne menee kovaa.
huijui,tuollakin poni ihan väärinpäin.mitenkäs sen raipan kanssa nyt olikaan?)
ja koulutuuppari olen,en niinkään perusta esteistä (huijui kun ne menee kovaa.
huijui,tuollakin poni ihan väärinpäin.mitenkäs sen raipan kanssa nyt olikaan?)
"Älä sääli kuolleita,sääli eläviä,varsinkin niitä jotka elävät ilman rakkautta"

Ohje

Lainaa