Nalle. on muokannut viestiä: 03.07.2009 - 14:59
- (8 sivua)
-
- 1
- 2
- 3
- →
- Viimeinen »
mikä korkuisa esteitä olette hypänneet? -
Lähetetty 14.03.2009 - 20:06
Minä olen hypännyt korkeimmilaan irtona 105cm ja ratana 90cm. (:
Olisi kyllä mukava päästä taas esteille mutta kun on poni-vanhus ylläpidossa niin ei sillä kauheasti kehtaa pomppia enään. Ehkä sitten tuossa kesemmällä jos saan jostain nuoremman hevosen lainaan ^^
Olisi kyllä mukava päästä taas esteille mutta kun on poni-vanhus ylläpidossa niin ei sillä kauheasti kehtaa pomppia enään. Ehkä sitten tuossa kesemmällä jos saan jostain nuoremman hevosen lainaan ^^
P.R
Lähetetty 14.03.2009 - 20:22
Yksittäisenä reilu 100cm, tarkkaan ei ole mitattu, ratana 80cm. On jäänyt isompien esteiden hyppelyt vähälle vuokrahevosen lähdettyä. Ratsastuskoulun tunneilla ei mitään järkyttävän isoja hypätä, vaikka itse tykkäisin kovasti.
Lähetetty 22.03.2009 - 11:12
yksittäisenä oon menny jonkun reilu 80cm ku meidän tallilla ei kauheen korkeita hypitä... Meillä on estetunti kerran viikossa (2x viikko ratsastavat), mut estekorkeus on tosiaan siä 40-60cm... Estekisojenkin korkein luokka on ihastuttava 40cm. Olis kyllä kiva päästä taas hyppii kunnolla ja unohtaa nää alle 40cm okserit... Onneksi leirillä taas pääsee.
Lähetetty 23.03.2009 - 16:48
No en oo juurikaa vuoden nollaviis jälkee mitään hyppiny. Mut sillo leiril ihan vahinkohyppynä metrinen, poni ei ihan ollu hanskassa enää siinä vaiheessa :D Mut jotain pienempiä himassa joskus.
Lähetetty 23.03.2009 - 17:11
No meil on kans sama juttu että me ei hypitä kauheen suurta,vaikka oltaiskin omasta ja toisten mielestä siihen jo valamiita.
Joten ehkä suurin on ollu sellane 50 cm pysty ja sekin oli vaan yksittäinen mutta sitten oli kyl laukkaympyrä ja siel oli puomeja...
Ratsastan siis Manunkylän ratsutallilla,ja ainakin meillä on sillei että on kaks tuntia koulua ja kaks esteitä,niinku vuorotillen...Se on ihan hyvä!
Joten ehkä suurin on ollu sellane 50 cm pysty ja sekin oli vaan yksittäinen mutta sitten oli kyl laukkaympyrä ja siel oli puomeja...
Ratsastan siis Manunkylän ratsutallilla,ja ainakin meillä on sillei että on kaks tuntia koulua ja kaks esteitä,niinku vuorotillen...Se on ihan hyvä!
Lähetetty 24.03.2009 - 14:36
Meijän tallilla pitää varata erikseen estetunti jos haluaa hypätä. Oon 4 vuojen aikana 2 kerta hypänny normaalilla tunnilla.
Estetunnilla ollaan menty korkeimpia 40 cm, mutta siis kyllä siellä tallilla mennään vaikka 80 cm jos on ratsastaja, joka osaa hypätä. Meinasin siis, että mää oon hypänny 40 cm estetunnilla. Normaalilla tunnilla mitä nyt ollaan 2 hypätty, niin 20 cm...
Ite menisin kyllä korkeempia, mutta eipä voi mtn.
Muhonen, Priz<33 Alajärvi, Marsa<33
Lähetetty 25.03.2009 - 22:40
ponillani: 90cm ja ratana 70-80cm
vuorahepalla: 80cm ja ratana 70cm
ratsastuskoulun hepoil: 90cm ja ratana 80cm (tunnilla), 80cm ja ratana 70cm (yksin)
Taitoni riittäisivät hypätä vaikka 120-130cm rata (ainakin valmentajieni mukaan), mutta tällä hetkellä/aiemminkaan ei ole ollut hevosta joka hyppäisi tuon 120cm ja itselläni rohkeus ei riitä jos hevonen ei ole tarpeaksi varma:DD
vuorahepalla: 80cm ja ratana 70cm
ratsastuskoulun hepoil: 90cm ja ratana 80cm (tunnilla), 80cm ja ratana 70cm (yksin)
Taitoni riittäisivät hypätä vaikka 120-130cm rata (ainakin valmentajieni mukaan), mutta tällä hetkellä/aiemminkaan ei ole ollut hevosta joka hyppäisi tuon 120cm ja itselläni rohkeus ei riitä jos hevonen ei ole tarpeaksi varma:DD
ssoohhvvii on muokannut viestiä: 25.03.2009 - 22:40
Kerro aiheesta muille:
- (8 sivua)
-
- 1
- 2
- 3
- →
- Viimeinen »

Ohje

Lainaa