Elikkäs, minua kiinnostaisi teidän tallinne joitain kivoja tai erikoisia tapoja tai perinteitä.
Järjestetäänkö tallillanne joulujuhlia, avoimien ovien päiviä yms?
Vakiotallillani on käytössä ainakin hoitopäiväkirja- systeemi. Jokaisella tuntikäytössä olevalla hevosella ja ponilla on omat "päiväkirjat" ,jotka hoitajat tekevät itse. Päiväkirjoissa lukee hevosen tiedot, hoitajat ja heidän puhelinnumerot,vihonsäännöt, varusteidenpesu kalenterin sekä usein myös kuvia kyseisestä hevosesta. Vihkoihin hoitajat kirjoittavat jos ovat harjanneet hevosen, pessyt varusteita tai auttaneet tunnille ym. Muut hoitajat saavat myös kirjoittaa hoitovihkoihin terveisiä toisille hoitajille ja hevosille : )
Esimerkkitarina
Hoidin Herra X:n, oli nätisti. Pesin Herra X:n satulan sekä autoin alkeistunnille ratsastajan.
- Maija
Tallillamme pidetään myös joka joulu joulujuhlat, joissa palkitaan mm. vuoden hevonen ja vuoden hoitajat. Joulujuhlassa on myös yleensä jotain esityksiä sekä loppussa talutusratsastusta.
Moderaattorit, jos tälläinen on jo niin lukottakaa/poistakaa ihmeessä. Itse en vain haulla löytänyt. Olisiko kenties kuulunut tallit ja leirit- alueelle?
vanilla. on muokannut viestiä: 12.08.2009 - 20:53

Ohje

Lainaa