Oijoi ja huhhei olipa suht helponoloinen koe ja nopeasti ohi! Tosin se on 99% varmasti täynnä pikkuvirheitä jotka pudottaa numeroa, mutta silti. Suunnilleen kuuteen asti pelkkää lusmuilua, pari pikkujuttua tosin hoidettavana, mutta muuten löysäilyä. Illalla sitten serkun lakkiaiset, toivottavasti pääsen sieltä nopealla tahdilla kotiin...
Vitsit ootte ihania kun teillä on kaikilla innostusta hyviä asioita kohtaan. 8) Oon varmaan kuukauden päivät suunnitellut varsatapahtumaa (köpi muistaa sit vauvalaumansa kanssa osallistua!), niitä vois pitää ihan säännöllisesti, samaten kenttäkisoja on liian vähän ja niitä varmaankin Queenhillin järjestämänä on tulossa. Oon suunnitellut näille kolmelle edes vähän aktiiviselle tallille (Queenhill, Vehmanto ja vuoden vanha, tasaisin väliajoin horrostava täykkiprojekti Hopecroft) ainakin yhdet kisat nyt joulukuulle:
- Queenhillille huomisten esteiden lisäksi varmaankin nuo kenttäkisat sekä nuorten hevosten tapahtuma, ja joulun kunniaksi isoja esteitä (+ vuodenvaihteessa Queen's New Year Cup)
- Vehmannolle monitoimijoulupippalot, joihin kuuluu muutama este- ja koululuokka, näyttelyluokkia pari kappaletta, ehkä jokunen harraste-westernluokka ja jos jaksan miettiä tarkemmin niin vaikka ratsastusleikkejä.
- Hopecroftille mahdollisesti pienet laukkakisat, jahka ensin perehdyn niihin itse tarkemmin... (Hoppis on tosiaan täykkitalli, joten kaipa se on ihan luontevaa järjestää parit laukatkin silloin tällöin.)
Mutta nyt jokainen on kiva ja valitsee jotkut kisat pidettäväksi joulukuulle, niin saadaan vähän toimintaa tännekin!
Sinnu, on 3.12.09 22:52, said:
Mutta, positiivista on se, että mä osaan nyt tehdä pontikkaa
pontikka hyvin, kaikki hyvin! sun tulevaisuus on turvattu
sekunda on muokannut viestiä: 04.12.2009 - 12:54