Nyt mulle tuli pieni ongelma. Äitini on luvannut mulle ylläpito hevosen tai ponin kesäksi. Olen selanu Hevostalli.net;in kokonaan monesti päivässä, mutta en löydä sopivia minulle. Hevosnettikin on monesti tultu mentyä läpi. Tietääkö kukaan muita sivustoja, mistä saattaisin löytää ylläpitoon annettavia hevosia ?:-) Ja jos jollain on oma hevonen tai kokemusta ylläpitohepasta, paljonko menee yleensä rahaa kuukaudessa ylläpitokuluihin, jos hevonen on omassa pihassa , mm.ruokiin,kengitykseen ym.
Sivu 1 / 1
Ylläpito hevonen ja sen löytäminen
Lähetetty 09.01.2010 - 18:31
Hevossavossa on myös ilmoituksia Itä-Suomesta, en ole käynyt siellä, joten en tiedä löytyykö ylläpito/vuokrailmoituksia.
http://www.hevossavo.fi
Jos ei löydy, voithan itsekin jättää ilmoituksen sivustoille.
Ja jos omassa pihassa aiot hevosta ylläpitää, tallin rakennusluvat täytyy hankkia, tai jos kesäksi aiot ottaa ylläpitoon niin ainakin jonkinlainen katos tai varjoisa paikka. Ja muista, että aamuisin täytyy jaksaa aina nousta ylos seitsemältä vaikka silmät ummessa. Hevonen on iso vastuu ylläpidossakin, ellei sillä ole edes puolihoitoa vuokratallilla. Sitten ei enää voikaan käydä koulun discoissa tai viettää enää aikaa kavereidensa luona, kun hevonen täytyy liikuttaa joka päivä lukuunottamatta yhtä vapaapäivää.
http://www.hevossavo.fi
Jos ei löydy, voithan itsekin jättää ilmoituksen sivustoille.
Ja jos omassa pihassa aiot hevosta ylläpitää, tallin rakennusluvat täytyy hankkia, tai jos kesäksi aiot ottaa ylläpitoon niin ainakin jonkinlainen katos tai varjoisa paikka. Ja muista, että aamuisin täytyy jaksaa aina nousta ylos seitsemältä vaikka silmät ummessa. Hevonen on iso vastuu ylläpidossakin, ellei sillä ole edes puolihoitoa vuokratallilla. Sitten ei enää voikaan käydä koulun discoissa tai viettää enää aikaa kavereidensa luona, kun hevonen täytyy liikuttaa joka päivä lukuunottamatta yhtä vapaapäivää.
Tuiskaus on muokannut viestiä: 09.01.2010 - 18:33
'Cause you don't love me.
Kerro aiheesta muille:
Sivu 1 / 1

Ohje
Lainaa