- (51 sivua)
-
- 1
- 2
- 3
- →
- Viimeinen »
Lätkää vol. 3
Lähetetty 04.03.2010 - 15:52
Lähetetty 04.03.2010 - 16:43
Lähetetty 04.03.2010 - 18:23
Oisko se maalivahti ollu Niko Hovinen? Se kyl pelaa jossai muualla, mut jos ois vaihtanu joukkuetta tai jotain. :D
nniina on muokannut viestiä: 04.03.2010 - 18:23
Lähetetty 04.03.2010 - 20:35
Vitsi mun veli on paras- se sanoo, että mä oon aina fanittanu jääkiekko vaan sen takii, et mun sisäpiiri fanittaa sitä. *Meen kouluun ja kysyn: "Moi, kuka muuten katto eilen sen lätkäfinaalin?" Hiljaisuus vallitsee piiriämme. "Koska sä ymmärrät, että kukaan muu kun sä ei kato meistä jääkiekkoa?" yks sanoo. * Ja toi on ihan suoraan meidän keskusteluista. Paitsi laiton tohon vaan lätkäfinaalin, kun en muuta keksinyt, mutta sama vastaus pätee kaikissa peleissä, jopa olympialaisissa, jota kyllä melko paljon ihmettelen. Repeilen kyl mun veljelle aina niin paljon, ku se ei usko, et katon lätkää ihan koska tykkään siitä, koska sen mielestä likat ei kato jääkiekkoo. Ja mä en oo ikinä aikasemmin saanut puhua KENELLEKKÄÄN jääkiekosta, kunnes löysin tän keskustelun. Oli hiukka masentavaa. :'( Olen sopinut mun kavereiden kanssa, etten puhu lätkästä, mutta olympialaisten aikaan se on vaan pakko.
It's a new day,
It's a new life
And I'm feeling good
Lähetetty 06.03.2010 - 13:53
ois kiva pelata, jos pysyis kiekko lavassa ja itse pystyssä. :DD oon viimeks ysillä (=3 vuotta sitten) käyny jäällä, et vähä voi olla taidot ruosteessa... mut aina oon tykänny pelata ja kyl sillee ihan suht hyvin oon osannu sitä pelata aina liikkatunneilla, mut ehkä ei ihan pelitasolla taidot ole. Mut alkusyksystä tossa naapurikunnassa järkättiin naisten luistelukoulu ja aattelin, et jos sellanen järkättäis uudestaan, nii oon heti menossa sinne. (:
Hahaa, en muistanu, et sm-liigakautta pidennettiiin ja luulin, et pelit loppuu jo kohta (tänää Jokereilla 52. peli) ja olin ihan masentunu, ku pudotuspeliviivan heikompi puoli alkaa näyttää taas vähä turhan läheiseltä, mut onneks on vielä kuus peliä jäljellä. (:
Ja tänää tärkeitä pisteitä jaossa, SaiPaa vastaa peli > yhtä paljon pisteitä > Jokereilla viimenen pudotuspelipaikka > oon ihan paniikissa. Jos asuisin lähellä Helsinkiä, nii tänää en todellakaan uskaltais mennä kattoo peliä hallille. :s onneks kuitenki Ässät ja Pelicans pelaa tänää vastakkain, ku niilläkin on mahdollisuus vielä mennä eelle...
nniina on muokannut viestiä: 06.03.2010 - 13:53
Lähetetty 06.03.2010 - 14:38
It's a new day,
It's a new life
And I'm feeling good
Lähetetty 07.03.2010 - 11:53
No meiän paikkakunnalla ei ole minkäänlaista joukkuetta, pitäis mennä aina autolla/dösällä harkkoihin joka voisi tuottaa vähän ongelmia, mut ei se mitään, kun jostain oikein tykkää, niin sen eteen on valmis tekee töitä. Ja mee rohkeesti mukaan vaan, mäkin pelasin sählyä vuoden poikien kanssa, kun tytöistä ei viel saatu porukkaa, mut selvisin siit ihan kunniakkaasti. :D
It's a new day,
It's a new life
And I'm feeling good
Lähetetty 07.03.2010 - 14:39
Ps: Sidneyn hymy<3 http://www.youtube.c...h?v=HDE0uOTJxtM

Lähetetty 07.03.2010 - 16:20
ja Pat vaa oli nii söpö sillo finaalissaki, ku se oli niiden kanadalaisten pakkien välissä ja oli varmaa päätä lyhyempi.
Lähetetty 07.03.2010 - 16:22
Ja Jokereitten peli menee taas niin penkin alle ettei mitää rajaa -.-
manttu on muokannut viestiä: 07.03.2010 - 16:23
Lähetetty 07.03.2010 - 22:49
no ei onneks ees pahasti. :s
voi terve, aloin tässä kattoo lippujen hintoja Carolina-Minnesota -peliin ens lokakuuks, ku nehän avaa NHL-kauden Helsingissä, nii halvimmat liput 99€. ja sinne minne mä haluisin vain mukavat 119€. pitää ehkä hieman keskustella porukoiden kaa ennen ku liput tulee myyntiin 15. päivä. jos tuonne mielii, nii ois ihan kiva saada kesäks töitä.
no, jos ei peliin pääse, nii Helsinkiin sitte ainaki, jos sattuis Tuomo tulee kaupungilla vastaan. :DD
Kerro aiheesta muille:
- (51 sivua)
-
- 1
- 2
- 3
- →
- Viimeinen »

Ohje
Aihe on lukittu

Lainaa