Hevoset.com - Keskustelu: Lätkää - Hevoset.com - Keskustelu

Siirry

Vanha suomennos, pelit ja galleria palaavat kyllä. Älkää huoliko :)
Ulkoasu on muuttunut, lisää aiheesta Palaute-alueella.
  • (51 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen »
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Aihe on lukittu

Lätkää vol. 3

#1 Jäsen ei ole paikalla   nniina 

• .
  • PipPipPipPipPip
  • Siirry galleriaan
  • Ryhmä: Jäsen

Lähetetty 04.03.2010 - 15:50

Edelliseen tuli tonni täytee, nii jospas jatkamme tänne.

Eli keskustelua siitä, kuinka kaksi joukkueellista miehiä/naisia/tyttöjä/poikia luistelee eestakas aidatulla jäällä mustan lätyn perässä.
More is never enough.
0

#2 Jäsen ei ole paikalla   malicious 

• Vuoden -09 repeilijä
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.03.2010 - 15:52

Joo eli en muista numeroo, siinähä se oiski, et ois kiva, jos joku ois ollu siellä eile. Ku oli joku H-kirjaimella alkava sukunimi, eile oli kokoaja vaihtopenkillä istumassa, sellane sinine pipo päässä (ei ollu missää vaihees kypärää, mitä mä katoin)
I don't have anything, since I don't have you.
0

#3 Jäsen ei ole paikalla   malicious 

• Vuoden -09 repeilijä
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.03.2010 - 16:43

Kuten jo muistaakseni sanoin, en löydä tätä ihanuutta mistään, ellei se nyt oot Panu Hyyppä, mut sillä oli kyllä maalivahdin varusteet. o__o Ja Hyyppähän on puolustaja.. Vois vielä Jypin sivuilta käyä kahtoo, onko se joku niitte jätkistä, koska Diskoshan on Jypin omaisuutta :--D
0

#4 Jäsen ei ole paikalla   M.M 

• We speak no Americano
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.03.2010 - 16:46

Tossa edellisessä topassa ku kerroit siit lätkälehdestä, nii myydääks sitä ihan kaikkialla ja paljoks se on? :D PAKKO_SAaDA!
I'm not bossy, I just have better ideas
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
0

#5 Jäsen ei ole paikalla   nniina 

• .
  • PipPipPipPipPip
  • Siirry galleriaan

Lähetetty 04.03.2010 - 18:23

Hintaa en tajunnu kattoo, mut jos sitä myydään Sievin S-marketis luulis saavan mistä tahansa. :DD

Oisko se maalivahti ollu Niko Hovinen? Se kyl pelaa jossai muualla, mut jos ois vaihtanu joukkuetta tai jotain. :D

nniina on muokannut viestiä: 04.03.2010 - 18:23

More is never enough.
0

#6 Jäsen ei ole paikalla   malicious 

• Vuoden -09 repeilijä
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.03.2010 - 20:18

Ei oo toi, ainakaa ei näytä siltä, ku sillä oli ruskeet hiukset, sitsit se oli aika lyhyt se sukunimi
0

#7 Jäsen ei ole paikalla   Muprel 

• jammu ofc
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.03.2010 - 20:35

Hemmetti, en oo ikinä päässy paikan päälle katsomaan jääökiekkoa ja se harmittaa sekin ihan kauheasti. Ois kyl niiiiiiiiin siistii päästä kattoo olympialaisii tai MM-kisoi, mut niis on vaan se tosi hankalaa, et liput pitää varata ajois, jos haluu sopuhintaan ja sit jos oma maa ei pelaakkaan ni on melko harmi. :/ Tosin sit voi myydä liput, mut kuitenki.

Vitsi mun veli on paras- se sanoo, että mä oon aina fanittanu jääkiekko vaan sen takii, et mun sisäpiiri fanittaa sitä. *Meen kouluun ja kysyn: "Moi, kuka muuten katto eilen sen lätkäfinaalin?" Hiljaisuus vallitsee piiriämme. "Koska sä ymmärrät, että kukaan muu kun sä ei kato meistä jääkiekkoa?" yks sanoo. * Ja toi on ihan suoraan meidän keskusteluista. Paitsi laiton tohon vaan lätkäfinaalin, kun en muuta keksinyt, mutta sama vastaus pätee kaikissa peleissä, jopa olympialaisissa, jota kyllä melko paljon ihmettelen. Repeilen kyl mun veljelle aina niin paljon, ku se ei usko, et katon lätkää ihan koska tykkään siitä, koska sen mielestä likat ei kato jääkiekkoo. Ja mä en oo ikinä aikasemmin saanut puhua KENELLEKKÄÄN jääkiekosta, kunnes löysin tän keskustelun. Oli hiukka masentavaa. :'( Olen sopinut mun kavereiden kanssa, etten puhu lätkästä, mutta olympialaisten aikaan se on vaan pakko.
It's a new dawn,
It's a new day,
It's a new life
And I'm feeling good
0

#8 Jäsen ei ole paikalla   nniina 

• .
  • PipPipPipPipPip
  • Siirry galleriaan

Lähetetty 05.03.2010 - 22:23

malicious: Olikse Riku Härmä? (:
More is never enough.
0

#9 Jäsen ei ole paikalla   malicious 

• Vuoden -09 repeilijä
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 05.03.2010 - 22:28

Nimi kuullostaa oikeelta (Härmä se tais olla !), mutta.. kuvia en löydä hyviä ainakaa D:
0

#10 Jäsen ei ole paikalla   Muprel 

• jammu ofc
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.03.2010 - 13:15

Vähän on keskustelu kuollut... Mutta kuka täällä harrastaa jääkiekkoa?
It's a new dawn,
It's a new day,
It's a new life
And I'm feeling good
0

#11 Jäsen ei ole paikalla   nniina 

• .
  • PipPipPipPipPip
  • Siirry galleriaan

Lähetetty 06.03.2010 - 13:53

^
ois kiva pelata, jos pysyis kiekko lavassa ja itse pystyssä. :DD oon viimeks ysillä (=3 vuotta sitten) käyny jäällä, et vähä voi olla taidot ruosteessa... mut aina oon tykänny pelata ja kyl sillee ihan suht hyvin oon osannu sitä pelata aina liikkatunneilla, mut ehkä ei ihan pelitasolla taidot ole. Mut alkusyksystä tossa naapurikunnassa järkättiin naisten luistelukoulu ja aattelin, et jos sellanen järkättäis uudestaan, nii oon heti menossa sinne. (:

Hahaa, en muistanu, et sm-liigakautta pidennettiiin ja luulin, et pelit loppuu jo kohta (tänää Jokereilla 52. peli) ja olin ihan masentunu, ku pudotuspeliviivan heikompi puoli alkaa näyttää taas vähä turhan läheiseltä, mut onneks on vielä kuus peliä jäljellä. (:
Ja tänää tärkeitä pisteitä jaossa, SaiPaa vastaa peli > yhtä paljon pisteitä > Jokereilla viimenen pudotuspelipaikka > oon ihan paniikissa. Jos asuisin lähellä Helsinkiä, nii tänää en todellakaan uskaltais mennä kattoo peliä hallille. :s onneks kuitenki Ässät ja Pelicans pelaa tänää vastakkain, ku niilläkin on mahdollisuus vielä mennä eelle...

nniina on muokannut viestiä: 06.03.2010 - 13:53

More is never enough.
0

#12 Jäsen ei ole paikalla   Muprel 

• jammu ofc
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.03.2010 - 14:38

^ Ok. Minä olen sählyä pelannut aktiivisesti n. 3-vuotta ja olen tässä tuumaillut, että jospa nyt yhdistäisin sählyn ja luistelun ja alkaisin pelaamaan jääkiekkoa, joka oli tavallaan aikomuksenikin. Sähly on ollut siis lähinnä vain väliharrastus jääkiekolle, vaikka se onkin ihan eri laji, mutta siinä saa mailasta ja joukkuepelaamisesta tuntumaa. Nyt olen mennyt jo sen verran pitkälle sählyssä, että voisi olla jo jääkiekon aika. Olen myös huomannut, että mitä enemmän lätkää katsoo, sitä enemmän sitä tahtoo pelata. :D
It's a new dawn,
It's a new day,
It's a new life
And I'm feeling good
0

#13 Jäsen ei ole paikalla   nniina 

• .
  • PipPipPipPipPip
  • Siirry galleriaan

Lähetetty 06.03.2010 - 19:17

ah. kuulen jo kesäloman kutsun korvissani. Taas tuli tappio maalin erolla. jeejee. Ei Riksmanilla oikein nyt kulje, ku taas se vaihdettiin pois. ):
More is never enough.
0

#14 Jäsen ei ole paikalla   heidimiau 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.03.2010 - 20:10

Just sama niinku muprel mitä enemmä kattoo sitä enemmä tekee mieli pelata :) mut tääl mis asun ei oo ku pojille joukkue niin mahtavaa pelata poikien kans samas vaik on siin joukkuees on tyttöiki :)
0

#15 Jäsen ei ole paikalla   Muprel 

• jammu ofc
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 07.03.2010 - 11:53

^
No meiän paikkakunnalla ei ole minkäänlaista joukkuetta, pitäis mennä aina autolla/dösällä harkkoihin joka voisi tuottaa vähän ongelmia, mut ei se mitään, kun jostain oikein tykkää, niin sen eteen on valmis tekee töitä. Ja mee rohkeesti mukaan vaan, mäkin pelasin sählyä vuoden poikien kanssa, kun tytöistä ei viel saatu porukkaa, mut selvisin siit ihan kunniakkaasti. :D
It's a new dawn,
It's a new day,
It's a new life
And I'm feeling good
0

#16 Jäsen ei ole paikalla   M.M 

• We speak no Americano
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 07.03.2010 - 14:39

Onks teistä postimies Pate liian lyhyt lätkäpelaajaks 178 senttisenä? Oon katellu noit haastattelui mitä on Youtubes ja parissa se on sanonu et sitä on kritisoitu tosi useesti sen pienuuden/ko'on takii. Ja häntä pari senttiä pidempi Sidney Crosby (+monet monet muut pelaajat) on saanu elellä ilman mitää pituuskritiikkiä. Täs videos Patrick on itseään tasan 10cm pidemmän Jonathan Toewsin vieressä, ja näyttäähän se aika paljon lyhemmältä. Mut siis...

Ps: Sidneyn hymy<3 http://www.youtube.c...h?v=HDE0uOTJxtM
0

#17 Jäsen ei ole paikalla   nniina 

• .
  • PipPipPipPipPip
  • Siirry galleriaan

Lähetetty 07.03.2010 - 16:20

ei se sinällään oo, mut nyt on taas "tullu muotiin" et pelaajan pitää olla kaksmetrinen korsto ja painaa reilusti yli sata kiloa, ku 90-luvulla suurinta huutoa just oli tollaset lyhyet ja vikkeläjalkaset. on mun yks kaveriki 178cm ja pelaa ihan pois tiehensä. okei, Suomessa ehkä hieman eri taso ja muutenki se pelaa A-junnuis, mut kuitenki.
ja Pat vaa oli nii söpö sillo finaalissaki, ku se oli niiden kanadalaisten pakkien välissä ja oli varmaa päätä lyhyempi.
More is never enough.
0

#18 Jäsen ei ole paikalla   manttu 

• Sweet killing machine.
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 07.03.2010 - 16:22

Onhan esim Tim Stapleton "vaan" 175cm pitkä ja hyvinhä se pelaa, vauhtia siitä jätkästä ainaki löytyy !

Ja Jokereitten peli menee taas niin penkin alle ettei mitää rajaa -.-

manttu on muokannut viestiä: 07.03.2010 - 16:23

You've got a new horizon it's ephemeral style
A melancholy town where we never smile
Posted Image
0

#19 Jäsen ei ole paikalla   nniina 

• .
  • PipPipPipPipPip
  • Siirry galleriaan

Lähetetty 07.03.2010 - 22:49

^
no ei onneks ees pahasti. :s

voi terve, aloin tässä kattoo lippujen hintoja Carolina-Minnesota -peliin ens lokakuuks, ku nehän avaa NHL-kauden Helsingissä, nii halvimmat liput 99€. ja sinne minne mä haluisin vain mukavat 119€. pitää ehkä hieman keskustella porukoiden kaa ennen ku liput tulee myyntiin 15. päivä. jos tuonne mielii, nii ois ihan kiva saada kesäks töitä.
no, jos ei peliin pääse, nii Helsinkiin sitte ainaki, jos sattuis Tuomo tulee kaupungilla vastaan. :DD
More is never enough.
0

#20 Jäsen ei ole paikalla   M.M 

• We speak no Americano
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 08.03.2010 - 14:36

Pelataaks niit NHL-pelei Suomes enemmänki? Jos näin tulee olemaan, mä rupeen HETI säästää höpösti rahaa ja meen sinne ison #88 kyltin kaa maksoi mitä maksoi. Meen vaik huoraamaan et saan ne rahat.
0

Kerro aiheesta muille:

• (51 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen »
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Aihe on lukittu