Hevoset.com - Keskustelu: Spiritismi - Hevoset.com - Keskustelu

Siirry

Vanha suomennos, pelit ja galleria palaavat kyllä. Älkää huoliko :)
Ulkoasu on muuttunut, lisää aiheesta Palaute-alueella.
  • (21 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen »
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen

Spiritismi

#1 Jäsen ei ole paikalla   sokerikooma 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip
  • Ryhmä: Jäsen

Lähetetty 22.03.2006 - 07:54

Okei, en ehtinyt koko topikkia lukemaan, koska kohta pitäisi joutua kouluunkin.

http://fi.wikipedia....wiki/Spiritismi Siinä teille spiritismiä.

Katso viesti -hevosenkenkä- kirjoitti 24.9.04 20:28

Minä itse en ole pelannut

Mutta yks kaverini on sen kavereiden kaa on kokeillut
No,ne oli kyl saanut vastauksii jne. Mut sehän on niin et aina lopussa se lasi pitää rikkoa ja lauta polttaa,muuten tapahtuu jotain kauhea....
Ne oli kyl rikkonut lasin mutta ne oli laittanut sen "peli laudan" ladon alle,jossa ne oli ollut spiritimii...Mut kun ne oli ehtinyt lähtee niin se lato alkoi palamaan!! Huh huh!Alkoi jo pelottaa,mut ois ehkä kiva kokeilla?!?

Minä voisinkin uskoa tähän. Unohtivat sammuttaa yhden kynttilän? Ladon omistaja taisi saada jonkinlaisen hepulin.

Uskon lasinliikutukseen, Jumalaan, henkiin ja kaikkeen muuhun yliluonnolliseen. Eihän me voida tietää, ollaanko me tosiaan täällä maapallolla yksin. Joten, miksei se henkilö siellä peilissä voisi olla henki, tai kenties ukko alakerrasta. Eikö sitä jossain kerrottu, että henget ja vastaavat näkyvät peileissä. Minusta alkaa jotenkin tuntumaan, että tämän foorumin vanhemmat käyttäjät, moderaattorit ja päätään aukovat.. ulostekasat haluavat olla oikeassa, ja luulevat olevansa oikeassa, ja uskovat periaatteessa vain omaan mielipiteensä. Meidän ei ole tarkoitus saada selville kaikkea tästä maailmasta, ei ainakaan vielä. Jokatapauksessa, tuota "lasin liikutusta" olisi mukava kokeilla.

// ja ehkäpä ne kaverinserkut eivät voi sitä itse kertoa, jos kerta kuolivat :(
"I wanted to remain silent under torture but he kind of already knows who I am and where I live."
0

#2 Jäsen ei ole paikalla   Fakiiri 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 22.03.2006 - 11:29

no itse en ole kokeillut enkä haluakkaan :X oon kuullu kamuolta juttuja, en tiiä onko ne totta vai tarua mut en ukso karseesti :(

tämä ysväni joka on kokeillut tätä spiritimsiä niin hän on nähnyt kerrran heti kokeilun jälkeen saatanan peilissä eikä halua katsoa enään mihinkää peiliin, vain jos hänen poika ystävänsä on siinä mukana(tämä tytteli on jo nyt ysillä :)) jooo tollasen olen kuullut tai no uskon tohon ei se koskaan haluu kattoo peiliin ;/

Sitten tällänen: ystäväni äiti joka on kokeillut joskus teininä tätä spiritimsiä, itse ''pahuus'' on seurannut heitä. hänen ensimmäisessään omassa kodissaan avo miehensä kanssa tavarat siirtyilivät aina hämärän tullen. taas kun hellä oli jo kolme lasta he muuttivat kerrostaloon jolla aina yhdessä vaatekaapissa KUORSASI joku mutta aamu yöllä se loppui, talon asukkaat eivät olleet syynä. ne muutti sieltä pois ja asuvat mun tietääkseen nyt onnellisesti.. :rolleyes:

en karseesti usko näitä juttuja mut, aikuista ihmistä yleensä ukson, en ole oikein varma. tässä mielipidettä multa mitä oikein SPIRITISMI on:

spiritismi aiheuttaa häiriöitä, sillä on niin jännittynyt ja mielikuvitus ihan huippunopeudessa ja pää pimahtaa täysin kun mielikuvitus tekee kepposia. ihminen on niin peloissaan, myös shokissa joten tietysti on hieman pimpelipom.. useimmat on joutunu hullujen huoneelle siitä :D??
Juu :)

0

#3 Jäsen ei ole paikalla   Dein 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 22.03.2006 - 19:13

Bruja:
Kertoisin oman mielipiteeni sinun mielipiteestäsi/päätelmästäsi.
Itselleni tulee mieleen teksteistäsi aika paljon Lost. Lostissa heillä on tarkoitus, mutta heidän ei kuulu tietää kaikkea tästä saaresta. Sama pätee jotenkuten sinunkin teksteihisi. Spiritismi, joo. Henkiä voi olla, mutta niitä "näkee" vain jos niihin uskoo, eli tällä päätelmällä niitä voisi oikeastaan luulla mielikuvituksen tuotteeksi. Ymmärrän kantasi, mutta minun on ainakin vaikea uskoa henkiin ja Saatanaan, koska en usko Jumalaankaan, vaikka kirjoitinkin juuri aineen elämästä kuolleena johon liittyy saatana, yms.
we just like to party
0

#4 Jäsen ei ole paikalla   tähkä`` 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 29.03.2006 - 21:08

Katso viesti JanneK kirjoitti 9.9.04 19:23

Tämäkin tuhanteen kertaan läpikäyty asia:
Spiritismi on täyttä paskaa, mukana ei ole henkiä tai mitään vastaavaa. En tiedä ketään joka olisi voinut osoittaa jonkin spiritismi-tarinan todeksi, kuten en myöskään ole koskaan kuullut todesta otettavaa juttua siitä että joku olisi kuollut tai seonnut, ja vaikka joku seonnut olisikin, niin se johtuu silloin täysin henkilön omista ongelmista korvien välissä.. Todellisuudessa ne ovat osanottajat itse jotka sitä lasia liikuttelevat (alitajuisesti).

-JanneK

Lähden samoille linjoille.Kun ihminen uskoo johonkin tai haluaa jonkin asian tapahtuvan niin alkaa kuvittelemaan kaikkea ja luulee sen olevan totta.

Esim. tälläinen tarina:Mies oli pelannut spiritismiä ja kysynyt koska kuolee."Henget" olivat vastanneet että nyt ja mies oli seonnut ja lähtenyt juoksemaan ja kaatunut portaissa ja taittanut niskansa.Kuollut siihen.

Moniko uskoo tällästä?Jokainen uskoo mihin tahtoo,mutta jotkut henget...haloo :huh:
//puukon kärijellä raaputin//syrämmen sisään nimesi//siihen syrämmen suojaan varovasti rustasin//minunkin nimeni//silmän täyttä nyt nuku en//ylitse kulukoo syksy sateinen//täältä kun pääsee ohi yhdenkin päivän//olen lähempänä sinua//suru syrämmessä on syvemmällä vaikken sulle sitä näytä//maailman ja tyttöjen tähären//näin iloiselta näytän//
0

#5 Jäsen ei ole paikalla   ttanja 

• jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 03.06.2006 - 13:59

Jotenkin musta vaan tuntuu, että kun pelaajat jännittää ja käsi tärisee, lasi liikkuu sen takia. En vaan tiiä, mulle on vaan tullu jostain sellanen käsitys. On sitä aika pelottavaa alkaa nukkumaankin jos joku paha ennustus on tullut. Ite pienempänä leikin sellasta ennustajapeliä ja sain jonkun mörköennustuksen ja menetin yöunet. :'D En muista enää kunnolla. Monia tarinoita olen kuullut, että tästä spiritismistä ja lasinliikutuksesta moni ihminen on seonnut. Ja jotkut jopa kuollut. Ite meinasin kokeilla, tein jopa laudan ja hankin tavarat. Mutta sitten huomasinkin, että en voi, koska jokaisessa huoneessa on heijastavia pintoja, ja ne on niin vaikea peittää. Muttajoo, jäipähän ainakin mun puolesta väliin.
elämä on värikäs.
0

#6 Jäsen ei ole paikalla   Devil 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 03.06.2006 - 21:36

Itse joskus olen kaauan sitten täällä konilassa lukenut jotain tämän suuntaista:
"Kaksi tyttöä oli pelannut spritismiä ilman lautoja tai mitään. Toinen oli sanonut että ´Mene katsomaan vessaan. Koirasi on kuolleena siellä´ sitten se toinen oli menny vessaan ja sen koira oli maannu verisenä ja kuolleena pesualtaassa" Hyi olkoon jos se toimis noin! Mun luokkakaverin vaari (tää on sit ihan totta) oli pelannu joskus nuorena tosi kauan spiritismiä ja siitä oli tullu murhaaja. Sit se ensin murhas kissansa kun se laitto sen mikroon ja mikron päälle. Sit se oli parin viikon päästä alkanu murhaan ihmisiä ja tasan 10 murhan jälkeen se joutu vankilaan. Se oli joskus sillon ku se pelas spiritismiä ni kysyny et ´Joudunko koskaan vankilaan?´ ja saanu vastaukseks että se kuolee vankilassa kun se on murhannu 10 ihmistä ja kissansa, ja sitten siitä tuli vankilassa ihan hullu kun se hoki sitä ja se kuoli viikon päästä. Karmivaa. Ite en ala koittaan; liian vilkas mielikuvitus. Olin joku ilta ollu kaverilla ja katottiin se Kanien kirous vai mikä se nyt on. Sitten ku olin pyöräilly kotiin ja joudun pyöräileen mettän viertä niin olin kuullu kauheeta ryskettä mettästä. Vähän pelottavaa. :D
allekirjoituksesi oli liian suuri /milliq
0

#7 Jäsen ei ole paikalla   Syrup 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.06.2006 - 12:02

Katso viesti sesil. kirjoitti 3.6.06 22:36

Itse joskus olen kaauan sitten täällä konilassa lukenut jotain tämän suuntaista:
"Kaksi tyttöä oli pelannut spritismiä ilman lautoja tai mitään. Toinen oli sanonut että ´Mene katsomaan vessaan. Koirasi on kuolleena siellä´ sitten se toinen oli menny vessaan ja sen koira oli maannu verisenä ja kuolleena pesualtaassa" Hyi olkoon jos se toimis noin! Mun luokkakaverin vaari (tää on sit ihan totta) oli pelannu joskus nuorena tosi kauan spiritismiä ja siitä oli tullu murhaaja. Sit se ensin murhas kissansa kun se laitto sen mikroon ja mikron päälle. Sit se oli parin viikon päästä alkanu murhaan ihmisiä ja tasan 10 murhan jälkeen se joutu vankilaan. Se oli joskus sillon ku se pelas spiritismiä ni kysyny et ´Joudunko koskaan vankilaan?´ ja saanu vastaukseks että se kuolee vankilassa kun se on murhannu 10 ihmistä ja kissansa, ja sitten siitä tuli vankilassa ihan hullu kun se hoki sitä ja se kuoli viikon päästä. Karmivaa. Ite en ala koittaan; liian vilkas mielikuvitus. Olin joku ilta ollu kaverilla ja katottiin se Kanien kirous vai mikä se nyt on. Sitten ku olin pyöräilly kotiin ja joudun pyöräileen mettän viertä niin olin kuullu kauheeta ryskettä mettästä. Vähän pelottavaa. :(

Ja minähän vuonna tämä vaari on elänyt? Mikrot keksittiin vasta 90-luvulla.
0

#8 Jäsen ei ole paikalla   nelda 

• ähähähä
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.06.2006 - 12:34

ollaan pelattu kavereiden kanssa useasti. leireilläkin. se on itseasiasa aika karmivaa ja kertakerralta siihen uskoo enemmän. peili jäi kerran seinälle ja perkele kun se oli pelkkää mustaa koko ajan ja välillä se katos ja tuli taas takasin, se oli karmivaa ^^" sit on useasti tullut oikeesti sellassii juttuja et helvett1 ne on ollu totta. kerran pelattiin serkkujen kanssa. no kysyttiin jotain et jostain ihmeen taulusta, mikä on meen varastohuonees mökillä, et tippuuko se. sit kysyttiin et saadaanko lopettaa se peli, tuli et ei. sit mun toinen serkku sano et en jaksa enää ja meni piruuttaa sin varastohuoneeseen ja samalla ku se avas oven se taulu tippu :'D se oli karmeeta, mut epäiltiin et voi ol jostai ilmavirrasta, oven auki repäisystä tms. ^^ se taulu oli sellanen karmiva, naikkonen joka itkee.
a heart without love cannot live.
0

#9 Jäsen ei ole paikalla   hill-a 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip
  • Siirry galleriaan

Lähetetty 04.06.2006 - 13:21

Joitain juttuja uskon, koska spiritismistä voi tulla hulluksi. Eräs sukulainen on joutunut mielisairaalaan kun on peannut spiritismiä. Joskus kaverin kanssa pelattiin ja minulle tuli poissaoleva olo ja kaveri väitti että silmäni hehkui punaisena. Empä usko, mutta sen jälkeen ei ole huvittanut enää tehdä mitään henkien palvontaan liittyvää.

EDIT;
Ja myöhemmin viikkojen päästä kolme kaveria pelasivat laskinliikutusta (mutta kuitenkin pelasin alussa jonkinaikaa). Lasi liikkui kirjainten yli. Oikeastaan ihan viisaita vastauksia tuli. Yksi kavereistani kysyi milloin saa poikakaverin, vastaus oli "pian". Juttu kyllä kävi toteen myöhemmin.

Sitten kuitenkin lopetin pelin ja kaverit jäivät vielä hetkeksi pelaamaan. Mutta en pystynyt enää olemaan samassa talossa missä pelattiin laskinliikutusta. Ohjauduin kummasti ulos pihalle ja näin harhoja ikkunasta kun katsoin sisälle. Mutta minulla on kamala mielikuvtus, joten en uskalla enää mitään tuollaista pelata.
Lähetetty kuva
0

#10 Jäsen ei ole paikalla   Freya 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.06.2006 - 14:20

En usko tuohon spiritismiin, tai no lasinliikutukseen, mutta joskus jonkun kaverin kanssa olisi kiva kokeilla. Yksin en uskaltaisi unissanikaan! Mutta pelkään, että jotain tapahtuisikin -> alkaisin kirjkumaan ja itkemään -> silloin en kuitenkaan ajattelisi itse, ja pelkäisin suututtavani henget -> ja silloin taas pelkäisin kuolevani, tai sekoavani täysin. Siksi en uskalla tuota koittaa. Mutta jos hermoni olisivat paremmat, ja voisin hillitä itseni, haluaisin kysyä vaikka mitä. (:
You talk, but who listens?
0

#11 Jäsen ei ole paikalla   maindem 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.06.2006 - 14:28

Katso viesti Freya kirjoitti 4.6.06 15:20

En usko tuohon spiritismiin, tai no lasinliikutukseen, mutta joskus jonkun kaverin kanssa olisi kiva kokeilla. Yksin en uskaltaisi unissanikaan!

Lasinliikutusta ei voi "pelata" yksin. Eikä muistaakseni kahdestaankaan.
"Jos kerta et haluu kantaa vastuuta elämäsi vaikutuksista ni miks elät, tapa ittes"
"Musta ei olis kiva astua oman tissini päälle."
-tiltha
0

#12 Jäsen ei ole paikalla   Freya 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.06.2006 - 14:33

Katso viesti Red Savina kirjoitti 4.6.06 15:28

Lasinliikutusta ei voi "pelata" yksin. Eikä muistaakseni kahdestaankaan.

Ai. No mutta eikös tässäkin topicissa aika monet ole kirjoittanut jotain, että "pelattiin sitä yhden kaverin kanssa.." "kaverini sanoi, että oli pelannut sitä kaverinsa kanssa.." Tai sitten olen ymmärtänyt väärin. ^^Mutta mikä on pentagrammi, vai mikä lie..? Ja jos siihen kirjoitetaan ne "kyllä" ja "ei", niin mikä sen sitten näyttää, kumman se henki vastaa? Oon tyhmä joujou.
You talk, but who listens?
0

#13 Jäsen ei ole paikalla   Chokehold 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 04.06.2006 - 21:29

Lainaus

Mutta mikä on pentagrammi, vai mikä lie..? Ja jos siihen kirjoitetaan ne "kyllä" ja "ei", niin mikä sen sitten näyttää, kumman se henki vastaa? Oon tyhmä joujou.

Pentagrammi on viisisakarainen tähti, jossa ylöspäin osoittaa kaksi sakaraa. ^^ Ja sen, vastaako henki kyllä vai ei, näyttää lasi. Jos siis lasinliikutusta pelataan. :)
"Coming out of closet is not that easy nowadays... thank you."
0

#14 Jäsen ei ole paikalla   maindem 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 05.06.2006 - 01:02

Katso viesti Freya kirjoitti 4.6.06 15:33

Ai. No mutta eikös tässäkin topicissa aika monet ole kirjoittanut jotain, että "pelattiin sitä yhden kaverin kanssa.." "kaverini sanoi, että oli pelannut sitä kaverinsa kanssa.."

No ne eivät ole ottaneet tarkemmin selville säännöistä.
"Jos kerta et haluu kantaa vastuuta elämäsi vaikutuksista ni miks elät, tapa ittes"
-tiltha
0

#15 Jäsen ei ole paikalla   .mürk 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 05.06.2006 - 13:35

Kerran olen pelannut, kavereitten kanssa juhlissa.
Eipä siinä mitään, ei se lasi liikkunu eikä kynttilät sammuilleet. Jätettiin homma sikseen.

Seuraavana talvena tammikuussa näin unta siitä pelistä. Mun yllä raakku viisi punaista korppia ja seinillä oli verisiä enkeleitä, joiden siivet oli ripustettu katosta roikkumaan. Pelasin siinä unessa yksin. Silloin mun lempielukka oli mummon vanha musta maatiaiskissa Petteri. Kysyin milloin Petteri kuolee ja silloin näin välähdyksen sinisestä rekasta ja heräsin kiljaisten (en ikinä ennen enkä sen jälkeen heränny oikeasti niin kovasti kiljuen). Parin viikon päästä olin iltakävelyllä ja käännyin tehdasalueelle, jossa valmistetaan isoja autoja. Siellä oli raadeltu kissa, se oli musta muttei mummoni kissa (soitin mummolle äkkiä sen tapahtuman jälkeen).

En usko noihin, mutta en koskaan, en koskaan koskaan enää pelaa tuota peliä.
trying to explain who I am.
0

#16 Jäsen ei ole paikalla   maindem 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 05.06.2006 - 13:43

Katso viesti .mürk kirjoitti 5.6.06 14:35

En usko noihin

Ja silti kerroit? :D
-tiltha
0

#17 Jäsen ei ole paikalla   ^^.kisumirri.^^ 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.06.2006 - 16:52

Mä uskon siihen, että saatana ja Jumala on olemassa, mutten usko, että kumpikaan näyttää salojaan minkään hemmetin pelin kautta. En usko, että ne tottelee jos joku niitä kutsuu, uskon, että ne toimii omasta tahdostaan sillee miten huvittaa..
Voi kuinka rakastan, kuinka haluan... Mutta seisot edessäni, et minua näe et huomaa... Olen sinulle vain ilmaa. Miten saan sinut tajuamaan, että rakastan, että haluan? Tiedät kyllä sen, mutta miten saan sinut ymmärtämään ja katsomaan minua uusin silmin? <3 <3 <3 <3 <3

x
0

#18 Jäsen ei ole paikalla   .mürk 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.06.2006 - 18:51

Katso viesti Red Savina kirjoitti 5.6.06 14:43

Ja silti kerroit? :(

Ai, enkö olisi saanut? Onko minulla nyt joku kirjoittamiskielto?
trying to explain who I am.
0

#19 Jäsen ei ole paikalla   maindem 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.06.2006 - 21:03

Katso viesti .mürk kirjoitti 6.6.06 19:51

Ai, enkö olisi saanut? Onko minulla nyt joku kirjoittamiskielto?

Miksi kerrot jostain tapahtumasta aiheessa "spiritismi", jos et kerta usko sen olevan mitenkään yhteydessä spiritismiin?
-tiltha
0

#20 Jäsen ei ole paikalla   Dein 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 08.06.2006 - 11:46

Katso viesti ttanja kirjoitti 3.6.06 14:59

Jotenkin musta vaan tuntuu, että kun pelaajat jännittää ja käsi tärisee, lasi liikkuu sen takia. En vaan tiiä, mulle on vaan tullu jostain sellanen käsitys. On sitä aika pelottavaa alkaa nukkumaankin jos joku paha ennustus on tullut. Ite pienempänä leikin sellasta ennustajapeliä ja sain jonkun mörköennustuksen ja menetin yöunet. :'D En muista enää kunnolla. Monia tarinoita olen kuullut, että tästä spiritismistä ja lasinliikutuksesta moni ihminen on seonnut. Ja jotkut jopa kuollut. Ite meinasin kokeilla, tein jopa laudan ja hankin tavarat. Mutta sitten huomasinkin, että en voi, koska jokaisessa huoneessa on heijastavia pintoja, ja ne on niin vaikea peittää. Muttajoo, jäipähän ainakin mun puolesta väliin.

Heheh. Tuli ihana muisto mieleen ^^ Pelattiin mun kaverilla. Niillä on sellanen pieni eteinen (niil on kaks) ja siel oli vaan lipasto, kaappi ja peili. Yritettiin ottaa se peili alas, muttei kuiteskaan saatu. Sitten tehtiinkin niin, että otettiin kaikkien takit (oli talvi joten meillä oli kaikilla isot toppatakit) ja pistettiin ne kasaan siihen peilin eteen XD Käytiin viel hakee mun kaverin vanhempien takit ja tehtiin sellanen iso kasa siihen. Nurkat jäi kyl siit peilist näkyvii mut ei me jaksettu alkaa säheltämään niitten kaa. Sit ku oltiin peitetty niin levitettiin suolaa siihen mun kaverin matolle (tehtiin pienehkö rinki) ja laitettiin rinkiin raamattu, se 'lauta', lasi ja silleen. Pelattiin muttei käyny mitään, mutta sitten saatiin yhtäkkiä sellattia kiljumiskohtauksia ja juostiin VAUHDILLA pois. Mun yks toinen kaveri ei halunnu pelaa joten se jäi ulkopuolelle ja katteli ihmeissään kun me ravattiin siin koko ajan. x)) Että sillä mahto olla hauskaa naureskella meille. Sit se kuunteli ku me hoilotettiin 'kutsumme hyvää henkeä Anna-Liisa...' eli kutsuttiin mun niin ihanaa kuollutta mummoani >:> Se oli aikas kivaa.

Nojoo. Sitten pelattiin kans mun tutullani, eli siis ei oo mun kaveri mut niitten muiden oli joten tulin mukaan. Meit oli kai jtn vajaa 10 ihmistä. Mentiin sinne yläkertaan ja tehtiin jättimäinen rinki. Mentiin oikeestaan meedioo. Pidettiin käsistä ja sit kutsuttiin. Sit yks hyppäs ringistä vikana ja säikähti ihan helevatusti, näki ikkunasta jonkun pirun tms. Se meni sitten pois huoneesta portaille. Sen mun tutun isä oli alemmassa kerroksessa ja sano jotain 'ei helvetti mitä noi metelöi tuolla' ja sit se poika tuli äkkii sisään. 'JOKU HUUTAA JOKU HUUTAA MÄ KUOLEN!' Me säikähdettiin ja hypättiin kaikki ringistä ilman lupaa, paitsi meedio. Se kysy luvan ja tuli pois. Nojoo, sit alotettiin alusta nopeesti ettei saatais mitään kirousta tms. Pelattiin siin ja sit kuultiin ku joku käveli. Se mun tuttu katto ovenreiästä. 'höpö SE ON MUN FAIJA'. Me äkkii vedettiin ne suolat sohvan ja sängyn ja pöydän alle ja se lattia oli ihan suolassa. Sit istuttiin johonkin ku ei oltais mitään tehty. 'Mitäs tääl tapahtuu?' Sen faija kysy vaan. 'Me vaa jutskataan'. Kaikki sano. 'Olkaas hiljempaa sit.' Se sano ja mutis jotain ja lähti. Oltiin ihan säikkyjä. No sit levitettiin uudet suolat ja lopetettiin. Ne samaiset suolat on kai edelleenkin siel lattialla :D
we just like to party
0

Kerro aiheesta muille:

• (21 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen »
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen