- (19 sivua)
-
- 1
- 2
- 3
- →
- Viimeinen »
tiinan talli
Lähetetty 27.03.2006 - 19:21
Kulkutauti kirjoitti 27.3.06 20:01
Juuh. Ressu on kyllä ihana. Olen mennyt sillä kaksi kertaa esteitä.
Liiteyt tiedostot
-
4072.png (23,59K)
Latauksien lukumäärä: 2
Lähetetty 31.03.2006 - 22:42
Kulkutauti kirjoitti 31.3.06 16:21
Vaihdeltiinko usein heppoja?Oliko hyvät ja siistit tilat?Kannattaako mennä?(Itse ajattelin mennä seuraavana vuonna jos pääsen.)
No henkilökohtaisesti olisi kyllä varmaan ihan tavallinenkin leiri riittänyt. Hevosia sai vaihtaa keskenään jonkun toisen vuokrausleiriläisen kanssa jos niin halusi. Sai myös mennä koko viikon omalla vuokrahepallaan,. Tilat olivat siistit, suurena miinuksena (taas itselleni) oli se, että siuhkusta loppui lämmin vesi kesken. Se riitti ensimäisille, mutta loput joutuivat käymään kylmässä suihkussa:S Talli oli siisti, ovet vain melko kapeita ja matalia. Kentät pienet. Hevoset suurimmaksi osaksi kilttejä ja mukavia, mutta ei taida kovinkaan montaa niistä hevosista olla enää, jotka viime vuonna olivat.
Lähetetty 01.04.2006 - 11:29
Kulkutauti kirjoitti 31.3.06 17:21
Vaihdeltiinko usein heppoja?Oliko hyvät ja siistit tilat?Kannattaako mennä?(Itse ajattelin mennä seuraavana vuonna jos pääsen.)
Lähetetty 23.04.2006 - 15:18
paperofani kirjoitti 20.4.06 21:11
Ei ole tainnut vielä olla tunneilla, eikä edes uudessa tallissa Seinäjoella. Eli ne paljon tiedä. En ole edes varma onko se enää Seinäjoella. Suosittelisin kysymään Tiinalta jos enempää tietoa siitä tarvitset , kun kys. heppa ei ole tainnut tekemisissä monenkaan ihmisen/hoitajan kanssa
Lähetetty 11.05.2006 - 14:06
Mintillä menin maanantaina ja se meni ihanasti vaikka usein se pysähdysten aikana rupeaa säheltämään jotain omaansa. (Peruuttelemaan ja pyörimään ympyrää.)
Lähetetty 11.05.2006 - 20:16
Mintillä menin maanantaina ja se meni ihanasti vaikka usein se pysähdysten aikana rupeaa säheltämään jotain omaansa. (Peruuttelemaan ja pyörimään ympyrää.)
Minäkin olen huomannut, että monesti on jäänyt nimiä pois listoilta. Esimerkiksi sen takia että on kaima tunnilla. Yhdellä tytöllä jäi kahtena peräkkäisenä viikkona nimi pois listalta ja sillä vähän otti päähän. Monesti se on myös niin, että tunnilla on jo 7 ratsastajaa, ja kun yhtä ei ole laitettu niin sitten tulee 8 kpl ratsastajaa. Viime viikolla meidän estetunnillakin oli 8 ridaajaa. Ennen estetunneilla on ollut juuri vähemmän ratsastajia.
Ehkä se on tälläinen yleinen sekaantuminen. Kun on tullut uusia opettajia niin eivät ole vielä ymmärtäneet tätä toimintaa tms.
Lähetetty 20.05.2006 - 18:10
Tiina on minusta hyvä opettaja ja hyvä tallin pitäjä.
Tietenkin tallilla on kilttejä heppoja, mutta löytyy sieltä myös muutamia äksy-luontoisia.
Luuletteko te, että alkeistunnille laitetaan joku todella äksy hevonen?
Hevoset ja ponit osaavat mitä osaavat.
Ja leireillä on yleensäkin kaiken tasoisia heppoja.
Ei Tiina rupea jakelemaan tuntemattomille leiriläisille aivan mitä tahansa heppaa.
Tiinan talli on myyntitalli ratsastuskoulun lisäksi, eikä Soinissa, missä leirit pidetään, ole tilaa tallissa monelle.
Leirin jälkeen osa hevosista myydään.
Tiinis on suosittu paikka, koska yleensä kaikki tunnit ovat täynnä. Yleensä, jos ei ole tunneilla 'ruuhkaa', niin on 4-6 ratsastajaa, mutta kerran meitä oli 8.
Leiritkin täyttyvät muutamassa kuukaudessa.
Minusta on turha ruveta haukkumaan ja arvostelemaan tallin omistajaa ja tallia, jolla ei ole käynyt kuin leirillä tai muutaman kerran tunnilla.
Lähetetty 06.07.2006 - 16:21
Kai he saavat mielipiteensä sanoa, vai onko sekin nykyään kielletty?
Itsekin kävin ennen ratsastamassa Tiinan tallilla ja kahdella leirillä olen ollut. Tuo toinen leiri oli osin minulle oikeaa tuskaa, mutta se johtui kyllä myös niistä leiriläisistä. No mutta se ei liity tähän. Itse en niinkään pidä Tiiniksesta, ja Seinäjoella tallin ilmapiiri on suoraan p*rs**stä. Minun mielipide.
ent. roana.
BAUBAEN
vierailethan?
Lähetetty 06.07.2006 - 18:51
Pick yourself up, don't blame the world
So you've screwed up, but your gonna be ok
Now call your boyfriend, and apologize
You pushed him pretty, far away last night
He really loves you, you just don't always love yourself
Lähetetty 06.07.2006 - 19:56
Kiits.. mut miten se on mahdollista että talli ja leiri on eri paikas?
Pick yourself up, don't blame the world
So you've screwed up, but your gonna be ok
Now call your boyfriend, and apologize
You pushed him pretty, far away last night
He really loves you, you just don't always love yourself
Lähetetty 06.07.2006 - 20:00
Niillä on niinku kaks pistettä, molemmissa tallit sun muut. Seinäjoella pidetään tunnit ja Soinissa leirit, kun Soinissa on paremmat leirimahdollisuudet eikä oo hoitajia. Niitä hevosia sit kuskataan kesäksi Soiniin, ja silleen.
ent. roana.
BAUBAEN
vierailethan?
Lähetetty 07.07.2006 - 18:42
Paljonkin riippuu siitä onko itse valmis tutustumaan muihin. Jos vain kököttää nurkassa yksikseen, ei saa kavereita ja kaikki luulee oudoksi.
En todellakaan sano, että sinä olet outo, tai muuta sellaista. Oma mielipiteesi..
Lainaus
Tiiniksen sivuilta. Itse olen kauhuissani. Tuo on ihan hirveän kallista. Ratsastustunnin hinnatkin nousevat.
Mutta tunnit ovat niin hyviä ja olen juuri vaihtanut "tasokkaampaan" ryhmään, niin pitää kestää
Lähetetty 24.07.2006 - 11:21
Miksi ihmeessä te haukutte ja manipuloitte Tiinan tallia, jos olette olleet vain yhdellä leirillä tai kerran tunnilla?
Yhden tunnin perusteella ette voi sanoa mitään siitä, millainen paikka ko talli on.
Käyn nyt kolmatta vuotta tiinan tallilla, ja minua suoraan sanottuna ärsyttää nuo puheet.
Sori, se on minun mielipiteeni. Ei ole tarkoitus loukata ketään.
Ja en usko, että mikä 4 vuotias Lassi olikaan, teki neljää tuntia päivässä.
Ja aina, kun katsoo tallilla tunti listaa, ei näy kenekään hevosen nimeä neljää kertaa enempää.
Voin sanoa montaki negatiivista asiaa tiinan tallista, ja minua ärsyttää juuri sellainen, ettei voi sanoa mitään pahaa tai poikkeavaa tallista, jossa käy. Niinkuin kaverini on oiva esimerkki. Olemme joskus vuosia sitten riidelleet talleista, joissa käymme. Riidat on sovittu, ja minä ajattelen vain positiivista tallista jossa kaverini käy. Mutta kaverini vielä tänä päivänäkin haukkuu tiinan tallia ja ei voi sanoa toisesta tallista mitään.
Itsekin kävin ennen ratsastamassa Tiinan tallilla ja kahdella leirillä olen ollut. Tuo toinen leiri oli osin minulle oikeaa tuskaa, mutta se johtui kyllä myös niistä leiriläisistä. No mutta se ei liity tähän. Itse en niinkään pidä Tiiniksesta, ja Seinäjoella tallin ilmapiiri on suoraan p*rs**stä. Minun mielipide.
Väitinkö ettei mielipidettään saa ilmaista. Sanoinhan minäkin vain mielipiteeni.
Sori vain, mutta se on sinun oma syysi, että leiri oli tuskaa, jos et tehnyt asialle mitään.
Lähetetty 25.07.2006 - 10:52
Kerro aiheesta muille:
- (19 sivua)
-
- 1
- 2
- 3
- →
- Viimeinen »

Ohje

Lainaa