Hevoset.com - Keskustelu: tiinan talli - Hevoset.com - Keskustelu

Siirry

Vanha suomennos, pelit ja galleria palaavat kyllä. Älkää huoliko :)
Ulkoasu on muuttunut, lisää aiheesta Palaute-alueella.
  • (19 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen »
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen

tiinan talli

#1 Jäsen ei ole paikalla   Syrup 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip
  • Ryhmä: Jäsen

Lähetetty 27.03.2006 - 19:01

Kävin tänään ratsastamassa taas.Ressulla menin.*I am happy*
0

#2 Jäsen ei ole paikalla   Rinelt 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip
  • Ryhmä: Moderaattori

Lähetetty 27.03.2006 - 19:21

Katso viesti Kulkutauti kirjoitti 27.3.06 20:01

Kävin tänään ratsastamassa taas.Ressulla menin.*I am happy*

Juuh. Ressu on kyllä ihana. Olen mennyt sillä kaksi kertaa esteitä. :) Ja Ressu oli ensimmäinen heppa millä menin Tiinantallilla. (Todella tärkeä viesti tämä :D )

Liiteyt tiedostot

• Liitetiedosto  4072.png (23,59K)
    Latauksien lukumäärä: 2

x x x x - Poissa 22.7.-4.8.2010
Spoiler
0

#3 Jäsen ei ole paikalla   Syrup 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 27.03.2006 - 19:36

Katso viesti Neiö kirjoitti 27.3.06 20:21

Juuh. Ressu on kyllä ihana. Olen mennyt sillä kaksi kertaa esteitä. :) Ja Ressu oli ensimmäinen heppa millä menin Tiinantallilla. (Todella tärkeä viesti tämä :D )

Olihan se ^^Ensimmäinen hepo jolla itse menin oli Osku .^^
0

#4 Jäsen ei ole paikalla   Syrup 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 31.03.2006 - 16:21

Hei te jotka olette olleet leirillä.Oliko vuokrausleiri rahan arvoinen kokemus vai olisiko tavallinenkin riittänyt?
Vaihdeltiinko usein heppoja?Oliko hyvät ja siistit tilat?Kannattaako mennä?(Itse ajattelin mennä seuraavana vuonna jos pääsen.)
0

#5 Jäsen ei ole paikalla   soho 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 31.03.2006 - 22:42

Katso viesti Kulkutauti kirjoitti 31.3.06 16:21

Hei te jotka olette olleet leirillä.Oliko vuokrausleiri rahan arvoinen kokemus vai olisiko tavallinenkin riittänyt?
Vaihdeltiinko usein heppoja?Oliko hyvät ja siistit tilat?Kannattaako mennä?(Itse ajattelin mennä seuraavana vuonna jos pääsen.)

No henkilökohtaisesti olisi kyllä varmaan ihan tavallinenkin leiri riittänyt. Hevosia sai vaihtaa keskenään jonkun toisen vuokrausleiriläisen kanssa jos niin halusi. Sai myös mennä koko viikon omalla vuokrahepallaan,. Tilat olivat siistit, suurena miinuksena (taas itselleni) oli se, että siuhkusta loppui lämmin vesi kesken. Se riitti ensimäisille, mutta loput joutuivat käymään kylmässä suihkussa:S Talli oli siisti, ovet vain melko kapeita ja matalia. Kentät pienet. Hevoset suurimmaksi osaksi kilttejä ja mukavia, mutta ei taida kovinkaan montaa niistä hevosista olla enää, jotka viime vuonna olivat.
You must have heard of a little Bo-beep.
0

#6 Jäsen ei ole paikalla   Rinelt 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 01.04.2006 - 11:29

Katso viesti Kulkutauti kirjoitti 31.3.06 17:21

Vuokrausleiri on sen rahan arvoinen jos jaksaa ratsastaa ne kaikki tunnit. Kiire siinä tulee kyllä kun koko ajan pitää syldä ja on teoriaakin jne. Heppoja sai tosiaan vaihdella jos tahtoi. Itse pidin paikasta koska siellä oli rentoa, ei mitenkään vakavaa. Itse nukuin viime vuonna tallin yläkerrassa, ja siellä oli tosi ihanaa olla vaikka nukuin koko viiken lattialla kun en uskaltanut mennä yläsänkyyn. Suosittelen menemään. Riippuu tietysti tasostasi, mutta minä ainakin olen oppinut molempina kesinä jotain. Ensimmäisenä vuonna hyppäsin ekan kerran leirillä (opettaja ei tiennyt etten ole ennen hypännyt joten...) ja opin muutakin kivaa. Tokana vuonna oli haasteellisemmat hevoset ja niiden kanssa oppi paljon. Opettaja oli todella mukava ja mikä parasta. Hepat oli ihania ja aika ylireippaitakin välillä.

Katso viesti soho kirjoitti 31.3.06 23:42

No henkilökohtaisesti olisi kyllä varmaan ihan tavallinenkin leiri riittänyt. Hevosia sai vaihtaa keskenään jonkun toisen vuokrausleiriläisen kanssa jos niin halusi. Sai myös mennä koko viikon omalla vuokrahepallaan,. Tilat olivat siistit, suurena miinuksena (taas itselleni) oli se, että siuhkusta loppui lämmin vesi kesken. Se riitti ensimäisille, mutta loput joutuivat käymään kylmässä suihkussa:S Talli oli siisti, ovet vain melko kapeita ja matalia. Kentät pienet. Hevoset suurimmaksi osaksi kilttejä ja mukavia, mutta ei taida kovinkaan montaa niistä hevosista olla enää, jotka viime vuonna olivat.
Jotkut hepat jäävät tallille, mutta Tiinantalli on myyntitalli myös joten he myös myyvät heppoja eteenpäin sen jälkeen kuin ovat ensin "kouluttaneet" hepat kunnolla (kuntoon). Joitakin heppoja taisi jäädä leireiltä viime vuodelta esim. Utopia mutta muita en muista. Ja tallille tulee uusia heppoja kesäksi leireille, koska hjeppoja pitää riittää leireille ja Seinäjoelle ratsastustunneillekin.
Spoiler
0

#7 Jäsen ei ole paikalla   Syrup 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 02.04.2006 - 11:55

Kiitos Soho ja Neiö. .D
0

#8 Jäsen ei ole paikalla   paperofani 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 20.04.2006 - 20:11

Minkäs lainen tuo uusi heppa Kiira on? (alko kiinnostaa ku vaikutti niin kivalta)
0

#9 Jäsen ei ole paikalla   Rinelt 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 23.04.2006 - 15:18

Katso viesti paperofani kirjoitti 20.4.06 21:11

Minkäs lainen tuo uusi heppa Kiira on? (alko kiinnostaa ku vaikutti niin kivalta)

Ei ole tainnut vielä olla tunneilla, eikä edes uudessa tallissa Seinäjoella. Eli ne paljon tiedä. En ole edes varma onko se enää Seinäjoella. Suosittelisin kysymään Tiinalta jos enempää tietoa siitä tarvitset , kun kys. heppa ei ole tainnut tekemisissä monenkaan ihmisen/hoitajan kanssa :)
Spoiler
0

#10 Jäsen ei ole paikalla   Syrup 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 11.05.2006 - 14:06

Minua vain ärsyttää se, että minun nimeni jätetään aina siitä listasta pois, koska samassa ryhmässä on kaimani joten sitten sekoittuu.
Mintillä menin maanantaina ja se meni ihanasti vaikka usein se pysähdysten aikana rupeaa säheltämään jotain omaansa. (Peruuttelemaan ja pyörimään ympyrää.)
0

#11 Jäsen ei ole paikalla   Rinelt 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 11.05.2006 - 20:16

Katso viesti Syrup kirjoitti 11.5.06 15:06

Minua vain ärsyttää se, että minun nimeni jätetään aina siitä listasta pois, koska samassa ryhmässä on kaimani joten sitten sekoittuu.
Mintillä menin maanantaina ja se meni ihanasti vaikka usein se pysähdysten aikana rupeaa säheltämään jotain omaansa. (Peruuttelemaan ja pyörimään ympyrää.)

Minäkin olen huomannut, että monesti on jäänyt nimiä pois listoilta. Esimerkiksi sen takia että on kaima tunnilla. Yhdellä tytöllä jäi kahtena peräkkäisenä viikkona nimi pois listalta ja sillä vähän otti päähän. Monesti se on myös niin, että tunnilla on jo 7 ratsastajaa, ja kun yhtä ei ole laitettu niin sitten tulee 8 kpl ratsastajaa. Viime viikolla meidän estetunnillakin oli 8 ridaajaa. Ennen estetunneilla on ollut juuri vähemmän ratsastajia.

Ehkä se on tälläinen yleinen sekaantuminen. Kun on tullut uusia opettajia niin eivät ole vielä ymmärtäneet tätä toimintaa tms.
Spoiler
0

#12 Jäsen ei ole paikalla   mainu 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 20.05.2006 - 18:10

Joidenka mielestä Tiina on outo, niin pitäisikö kaikkien olla samanlaisia iloisia omistajia kuin muutkin?
Tiina on minusta hyvä opettaja ja hyvä tallin pitäjä.

Tietenkin tallilla on kilttejä heppoja, mutta löytyy sieltä myös muutamia äksy-luontoisia.
Luuletteko te, että alkeistunnille laitetaan joku todella äksy hevonen?

Hevoset ja ponit osaavat mitä osaavat.
Ja leireillä on yleensäkin kaiken tasoisia heppoja.
Ei Tiina rupea jakelemaan tuntemattomille leiriläisille aivan mitä tahansa heppaa.

Tiinan talli on myyntitalli ratsastuskoulun lisäksi, eikä Soinissa, missä leirit pidetään, ole tilaa tallissa monelle.
Leirin jälkeen osa hevosista myydään.

Tiinis on suosittu paikka, koska yleensä kaikki tunnit ovat täynnä. Yleensä, jos ei ole tunneilla 'ruuhkaa', niin on 4-6 ratsastajaa, mutta kerran meitä oli 8.

Leiritkin täyttyvät muutamassa kuukaudessa.

Minusta on turha ruveta haukkumaan ja arvostelemaan tallin omistajaa ja tallia, jolla ei ole käynyt kuin leirillä tai muutaman kerran tunnilla.
0

#13 Jäsen ei ole paikalla   re-elect 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.07.2006 - 16:21

Katso viesti Fjang kirjoitti 20.5.06 19:10

Minusta on turha ruveta haukkumaan ja arvostelemaan tallin omistajaa ja tallia, jolla ei ole käynyt kuin leirillä tai muutaman kerran tunnilla.

Kai he saavat mielipiteensä sanoa, vai onko sekin nykyään kielletty?

Itsekin kävin ennen ratsastamassa Tiinan tallilla ja kahdella leirillä olen ollut. Tuo toinen leiri oli osin minulle oikeaa tuskaa, mutta se johtui kyllä myös niistä leiriläisistä. No mutta se ei liity tähän. Itse en niinkään pidä Tiiniksesta, ja Seinäjoella tallin ilmapiiri on suoraan p*rs**stä. Minun mielipide.

ent. roana.

BAUBAEN
vierailethan?
0

#14 Jäsen ei ole paikalla   nuczy. 

• wtf
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.07.2006 - 18:51

Missäs päin tämä Tiinan talli nyt sitten on ja paljonko siellä maksaa ratsastusleiri? Siis semmonen 5 päivän yleisleiri?

You self destructive, little girl
Pick yourself up, don't blame the world
So you've screwed up, but your gonna be ok
Now call your boyfriend, and apologize
You pushed him pretty, far away last night
He really loves you, you just don't always love yourself

0

#15 Jäsen ei ole paikalla   re-elect 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.07.2006 - 19:34

Katso viesti Miia94 kirjoitti 6.7.06 19:51

Missäs päin tämä Tiinan talli nyt sitten on ja paljonko siellä maksaa ratsastusleiri? Siis semmonen 5 päivän yleisleiri?

Ratsastuskoulu on Seinäjoella, leirit pidetään Soinissa. Yleisleiri 295 euroa ja vuokrausleiri 335 euroa.

ent. roana.

BAUBAEN
vierailethan?
0

#16 Jäsen ei ole paikalla   nuczy. 

• wtf
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.07.2006 - 19:56

Katso viesti roana. kirjoitti 6.7.06 20:34

Ratsastuskoulu on Seinäjoella, leirit pidetään Soinissa. Yleisleiri 295 euroa ja vuokrausleiri 335 euroa.

Kiits.. mut miten se on mahdollista että talli ja leiri on eri paikas? :angry:
You self destructive, little girl
Pick yourself up, don't blame the world
So you've screwed up, but your gonna be ok
Now call your boyfriend, and apologize
You pushed him pretty, far away last night
He really loves you, you just don't always love yourself

0

#17 Jäsen ei ole paikalla   re-elect 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.07.2006 - 20:00

Katso viesti Miia94 kirjoitti 6.7.06 20:56

Kiits.. mut miten se on mahdollista että talli ja leiri on eri paikas? :huh:

Niillä on niinku kaks pistettä, molemmissa tallit sun muut. Seinäjoella pidetään tunnit ja Soinissa leirit, kun Soinissa on paremmat leirimahdollisuudet eikä oo hoitajia. Niitä hevosia sit kuskataan kesäksi Soiniin, ja silleen.

ent. roana.

BAUBAEN
vierailethan?
0

#18 Jäsen ei ole paikalla   Rinelt 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 07.07.2006 - 18:42

Katso viesti roana. kirjoitti 6.7.06 17:21

Itse en niinkään pidä Tiiniksesta, ja Seinäjoella tallin ilmapiiri on suoraan p*rs**stä. Minun mielipide.
Minusta tallin ilmapiiri on parempi jopa kuin entisessä koulussani. Kunhan saa kavereita niin on tosi mukavaa. Itse olen aikas ujo, mutta moni tulee minulle puhumaan. Itse rentoudun tallilla, enkä niinkään välitä mistään. Suurinpana syynä on Tiiniksen hyvä ilmapiiri. Tämäkin on minun mielipiteeni vain.

Paljonkin riippuu siitä onko itse valmis tutustumaan muihin. Jos vain kököttää nurkassa yksikseen, ei saa kavereita ja kaikki luulee oudoksi.

En todellakaan sano, että sinä olet outo, tai muuta sellaista. Oma mielipiteesi..

Katso viesti Miia94 kirjoitti 6.7.06 19:51

Lainaus

Leirihinnat: perinteinen yleisratsastusleiri 315 eur, vuokrausratsastusleiri 365 eur.

Tiiniksen sivuilta. Itse olen kauhuissani. Tuo on ihan hirveän kallista. Ratsastustunnin hinnatkin nousevat.
Mutta tunnit ovat niin hyviä ja olen juuri vaihtanut "tasokkaampaan" ryhmään, niin pitää kestää :angry:
Spoiler
0

#19 Jäsen ei ole paikalla   mainu 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 24.07.2006 - 11:21

Sori, kirjoittelen vähän myöhässä tämän, mutta.
Miksi ihmeessä te haukutte ja manipuloitte Tiinan tallia, jos olette olleet vain yhdellä leirillä tai kerran tunnilla?
Yhden tunnin perusteella ette voi sanoa mitään siitä, millainen paikka ko talli on.
Käyn nyt kolmatta vuotta tiinan tallilla, ja minua suoraan sanottuna ärsyttää nuo puheet.
Sori, se on minun mielipiteeni. Ei ole tarkoitus loukata ketään.
Ja en usko, että mikä 4 vuotias Lassi olikaan, teki neljää tuntia päivässä.
Ja aina, kun katsoo tallilla tunti listaa, ei näy kenekään hevosen nimeä neljää kertaa enempää.
Voin sanoa montaki negatiivista asiaa tiinan tallista, ja minua ärsyttää juuri sellainen, ettei voi sanoa mitään pahaa tai poikkeavaa tallista, jossa käy. Niinkuin kaverini on oiva esimerkki. Olemme joskus vuosia sitten riidelleet talleista, joissa käymme. Riidat on sovittu, ja minä ajattelen vain positiivista tallista jossa kaverini käy. Mutta kaverini vielä tänä päivänäkin haukkuu tiinan tallia ja ei voi sanoa toisesta tallista mitään.

Katso viesti roana. kirjoitti 6.7.06 17:21

Kai he saavat mielipiteensä sanoa, vai onko sekin nykyään kielletty?

Itsekin kävin ennen ratsastamassa Tiinan tallilla ja kahdella leirillä olen ollut. Tuo toinen leiri oli osin minulle oikeaa tuskaa, mutta se johtui kyllä myös niistä leiriläisistä. No mutta se ei liity tähän. Itse en niinkään pidä Tiiniksesta, ja Seinäjoella tallin ilmapiiri on suoraan p*rs**stä. Minun mielipide.

Väitinkö ettei mielipidettään saa ilmaista. Sanoinhan minäkin vain mielipiteeni.
Sori vain, mutta se on sinun oma syysi, että leiri oli tuskaa, jos et tehnyt asialle mitään.
0

#20 Jäsen ei ole paikalla   soho 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 25.07.2006 - 10:52

Sanonpa tähän vain, että ei yhden tunnin kokemuksella voi kyllä pahemmin ruveta tallia vielä kyseenalaistamaan, mutta jos leiri on suoraan sanoen ollut paska, ei kukaan lähe maksamaan toista kertaa 300 euroa, jotta voisi sanoa sitten varmuudella oman mielipiteensä. Kyllä se yksi leiri riittää aivan loistavasti kertomaan, milllaista touhu on ko. tallilla.
You must have heard of a little Bo-beep.
0

Kerro aiheesta muille:

• (19 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen »
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen