Paljonko sinulla on valinnanvaraa? Pikkunen galuppi talleista.
Lähetetty 01.10.2006 - 15:05
Moikkelis!
Tässä pieni valinnanvara galluppi talleista!
Mun lähellä on 1 talli, Muhosentalli, ja käyn siellä 0-2 kertaa vko.
Talvella varmaan ehkä vähän harvemmmin tulee käytyä!
Laittakaa oma mielipiteenne!
Sana "lähellä" tarkoittaa, että montako tallia on lähelläsi!
tarkesin otsikkoa & korjailin kirjoitusvirheitä
-Shandor
Tässä pieni valinnanvara galluppi talleista!
Mun lähellä on 1 talli, Muhosentalli, ja käyn siellä 0-2 kertaa vko.
Talvella varmaan ehkä vähän harvemmmin tulee käytyä!
Laittakaa oma mielipiteenne!
Sana "lähellä" tarkoittaa, että montako tallia on lähelläsi!
tarkesin otsikkoa & korjailin kirjoitusvirheitä
-Shandor
Muhonen, Priz<33 Alajärvi, Marsa<33
Lähetetty 03.10.2006 - 11:39
Vähän riippuu mitä tuo lähellä tarkoittaa, ja mitkä tallit listaan saa laskea...
Jos km max esim 35 ja kaikki tallit saa laskea niin niitä on kirkkaasti yli 10.
Jos otetaan sellaiset tallit, jossa pystyy ratsastamaan yksityisesti tai
tunneilla, niin lukemaksi jää noin 8. Kunnon kouluja näistä on 5-7, vähän
riippuu miltä kantilta katsoo.
Jos km max esim 35 ja kaikki tallit saa laskea niin niitä on kirkkaasti yli 10.
Jos otetaan sellaiset tallit, jossa pystyy ratsastamaan yksityisesti tai
tunneilla, niin lukemaksi jää noin 8. Kunnon kouluja näistä on 5-7, vähän
riippuu miltä kantilta katsoo.
Lähetetty 04.10.2006 - 15:23
Mitä mää tunnen niin täällä on kaksi sellasta niinkun tuntitallia ihan lähellä, niistä käyn tällä toisella. Ja sitten on ihan muutamia yksityisiä, joissa pari-kolme heppaa asustelee. Olisha se kiva käydä yksityisilläkin vaan hoitamassa, mutta kun ei oikeen aikataulu anna periksi. :(
TAUKOILEN
Lähetetty 16.10.2006 - 17:07
Lähellä on kaksi virallista ratsastuskoulua, mutta en käy millään niistä. Kotonani on muutamia ratsuhevosia joista kaksi on minun omiani. Niillä ratsastan päivittäin omatoimisesti ja vanhempani aina välillä kuitenkin neuvoneet ja pitäneet minulle aina välillä tuntia.
Viereiseltä paikkakunnalta käy aina joka toinen viikonloppu pitämässä minulle tunteja sekä usein miten saarnaamassa minulle siitä, että päästän hevoseni liian helpolla. Alussa se tuntui hiukan turhauttavalta kuulla 'päästät hevosesi liian helpolla', mutta nytten kun kipuan koko ajan kilpailuissa korkeimpiin luokkiin niin se on totta.
Viereiseltä paikkakunnalta käy aina joka toinen viikonloppu pitämässä minulle tunteja sekä usein miten saarnaamassa minulle siitä, että päästän hevoseni liian helpolla. Alussa se tuntui hiukan turhauttavalta kuulla 'päästät hevosesi liian helpolla', mutta nytten kun kipuan koko ajan kilpailuissa korkeimpiin luokkiin niin se on totta.
Kaksi pehmeää turpaa kumpaakin poskeani vasten. Tyytyväistä henkäilyä korvaani, tiedän, että olen tehnyt kaksi nelijalkaista ystävää onnelliseksi.
> Ori. Delgoredt Dragon ox "Dragon"
> Tamma. Dennes Afrerque "Dennis"
> Ori. Delgoredt Dragon ox "Dragon"
> Tamma. Dennes Afrerque "Dennis"
Lähetetty 18.10.2006 - 21:16
Mul on paljon tallei lähellä siis paljon. Ko asun tämmösessä heppakylässä :) Täältä löytyy ravi-, ratsu- ja harrastetallia. Ite käyn yhellä ratsutallilla ja omalla ravi- ja ratsutallilla.
Never again, and never again
They gave us two shots to the back of the head
And we're all dead now
They gave us two shots to the back of the head
And we're all dead now
Lähetetty 19.10.2006 - 09:39
Täält nurmijärvelt löytyy varmaan jotai 7 ratsastuskoulua ellei enemmänki, sit on hyvinkää jos on ainaki 3. Yksäritallejakin täällä on, veikkaisin pyöreästi että noin 20-50. Käyn yhel yksäritallil 15 km päässä, lähempänäkin olisi talli mutta hoitsu ny muutti tonne.
Lähetetty 27.10.2006 - 13:35
elawa kirjoitti 19.10.06 10:39
Täält nurmijärvelt löytyy varmaan jotai 7 ratsastuskoulua ellei enemmänki, sit on hyvinkää jos on ainaki 3. Yksäritallejakin täällä on, veikkaisin pyöreästi että noin 20-50. Käyn yhel yksäritallil 15 km päässä, lähempänäkin olisi talli mutta hoitsu ny muutti tonne.
Ok. Meilläpäin on ainakin 2 yksityistallia, mutta toisella on niin, että hyvä jos koskea saa sen heppoihin. On kyllä paha olla, koska ne sen hepat on niin laihoja... Yhks päivä ne vaan yski kaatosateessa pihalla!!!
Muhonen, Priz<33 Alajärvi, Marsa<33

Ohje

Lainaa