Hevoset.com - Keskustelu: Koulureppu - Hevoset.com - Keskustelu

Siirry

Vanha suomennos, pelit ja galleria palaavat kyllä. Älkää huoliko :)
Ulkoasu on muuttunut, lisää aiheesta Palaute-alueella.

Gallup-kyselyihin vastaaminen

Kun vastaat galluppiin sinun ei ole pakko kirjoittaa viestiä. Jos tahdot kertoa erikseen miksi valitsin kyseisen vaihtoehdon tai valitsit "jokin muu, mikä?"-vaihtoehdon, voit kertoa sen erikseen tavallisella viestillä vastaamalla. Älä kirjoita viestiä jossa vain kerrot mitä vastasit sen kummemmin perustelematta, sillä ketään ei kiinnosta pelkkä luetteloiminen. Tuskin sinäkään jaksat lukea lempivärikyselyssä peräkkäisiä vastauksia, joissa ihmiset vain luetteloivat lempivärinsä, kertomatta esimerkiksi mikä juuri kyseisessä värissä kiehtoo tai huomaavatko ihmiset hänen lempivärinsä hänen vaatetuksestaan tai sisustuksestaan.
  • (3 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen

Koulureppu Millainen reppu sulla on?

#1 Jäsen ei ole paikalla   ravea 

• Maaliskuun superlapsi
  • PipPipPipPipPip
  • Ryhmä: Jäsen

Lähetetty 04.10.2006 - 17:56

Eli vois kertoa jotain koulurepustaan. Jos modet tahtoo, siitä vaan.
Mulla on Catmandoon vaaleanpuna-ruskea-musta reppu. Prismasta ostin hinta 14.90. Kestävä on, ja todella tilava. Tykkään.
I'm strong with you.
0

#2 Jäsen ei ole paikalla   Stan 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 05.10.2006 - 13:23

Mulla on semmone punane dakine paska :< ois se varmaa iha hieno jos kellään muulla ei ois semmosta, tuunailin siitä vähän erillaisen. Kaipa mä laukun saan, joo se ei tee hyvää ryhdille mutta mitäs helvettiä voin sille että ne antaa koulussa nii hemmetisti kirjoja. se on ilmatteine yes roccerin laukku :'D musta ja en ees tiiä onko hieno. no sittenpä nään
Lähetetty kuva
0

#3 Jäsen on paikalla   elawa 

• The PullukkaPoni
  • PipPipPipPipPip
  • Siirry galleriaan
  • Ryhmä: Moderaattori

Lähetetty 06.10.2006 - 08:58

Mulla mustaharmaa Dakinen perusreppu. Tykkään tost iha, tavallinen käytännöllinen perusreppu. Kokoonsa nähden mun mielest tohon mahtuu yllättävän paljon tavaraa. Ja sit sivus noi verkkotaskut jotka on täyn hakaneuloi ja niittei on kivat. ^^ Sateenvarjon aina tungen sinne.
My heart it beats, beats for only You Lähetetty kuva
0

#4 Jäsen ei ole paikalla   milya. 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 06.10.2006 - 14:26

Marimekon musta olkalaukku vähän tuunattuna.

Ollut minulla about vuoden ja olen saanut sen tahtomattani
kulumaan & vaihtamaan väriä ihan kiitettävästi :D

Ei tuonne aina ne isoimmat vihkot tahdo mahtua ruttaantumatta,
mutta ihan hyvä peruslaukku.

Oletin vaan ostaessa vähän kestävämpää tuotetta,
tai sitten olen vaan niin kovakourainen.
0

#5 Jäsen ei ole paikalla   Satu 

• Seniorimode
  • PipPipPipPipPip
  • Ryhmä: Moderaattori

Lähetetty 08.10.2006 - 09:41

Katso viesti Stan kirjoitti 5.10.06 14:23

Kaipa mä laukun saan, joo se ei tee hyvää ryhdille mutta mitäs helvettiä voin sille että ne antaa koulussa nii hemmetisti kirjoja.

Mulla on ollu nyt viimeset 3 vuotta laukku, eikä ole ryhti kärsinyt vielä ollenkaan - kunhan vaan muistaa vaihdella sitä olalta toiselle! Tottakai munkin tulee aina automaattisesti tehtyä sillein, että sen laukun nostaa ensiksi vasemmalle olalle, mutta kunhan nyt joskus muistaa käyttää oikeaakin olkapäätä niin ei mitään ongelmaa edes pidemmän päälle selkä vääntyis.

Itselläni on koululaukkuna joko itsetehty pantterikuvioinen kangaskassi, Huuto-bändin punainen tai musta kangaskassi, tai Oikosulku-bändin valkoinen kangaskassi. Niihin justiinsa sopivasti kansio + kirjat + penaali mahtuu, se riittää mulle :D
Rahapussille, kännykälle ja meikeille käytän sitten vähän pienempää olkalaukkua. Sen voi ottaa ruokalaankin mukaan, niin ei tarvitse pelätä että naulakoilta katoaa puhelin sinä aikana kun itse on syömässä tms.
0

#6 Jäsen ei ole paikalla   Asahi 

• Hosomoto
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 08.10.2006 - 09:55

Jansportin musta reppu, jolla on 30-vuoden takuu. Siis silloin kun takuu menee voimasta olen 43-vuotias.
Todella tilava, 7 taskua + verkkotaskut "kyljissä" Otin halvemman mallin maksoi 59,90€, kalliimmassa mallissa olisi ollut enemmän taskuja, tässäkin menee joskus jo tarpeeksi sekaisin, mutta alan tottua.
Sure you know how to drive this thing.
Lähetetty kuva
0

#7 Jäsen ei ole paikalla   Winky 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 09.10.2006 - 09:27

lila, vanha, yksinkertainen jansportin reppu. Kuusi vuotta vanha, toiminut hyvin eikä ole vielä revennyt. En muista paljon maksoi.
Vieraile ilmaiseksi täällä!
0

#8 Jäsen ei ole paikalla   jay 

• xxx
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 09.10.2006 - 11:59

mulla on marimekon punanen laukku. ihan hyvin siihen on jo tottunu, välillä kyllä painaa vähän ja ottaa olkapäähän. mut kyl siihe on jo tottunu. muute en sitä laukkuu hirveesti käytä, en osaa. :D
Yeah baby ;)
0

#9 Jäsen ei ole paikalla   Tiude 

• tällanen outo hyyppä :D
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 11.10.2006 - 15:29

nyt käytössä valkea olkalaukku.. sain lahjaksi, eli en tiedä mistä on ostettu ja paljon maksoi.

Välillä käytän sitten reppua. Sini-musta-oranssi. Se on ostettu Mikkelin Sokokselta, joskus 9(!) vuotta sitten. Merkiltään Halti ja on kestänyt täysin ehjänä. Hintaakin sillä taisi olla aika paljon.. Euroissa ehkä n. 70€, en muista.

Ja sitten päivinä joina on liikuntaa käytän adidaksen perus musta-harmaa urheilukassia. Taitaapi olla se keskikokoinen. Ostin Forumin Intersportista ja maksoi 38€.
Myyn heppakamaa, levyjä, vaatteita...
0

#10 Jäsen ei ole paikalla   Beaucoup 

• hindu
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 12.10.2006 - 11:23

Dakinen vihreäruskea kukkareppu. Kauheeta massaa, mutku se oli niin kivan näköinen kaupassa :) Siinä mielessä paska, et kansio ei mahdu, ja sit ku on kirjat ja lehtiöt niin mitään muuta ei enää mahdukaan. Huomatkaa, lukiossa maksimissaan kolme-neljä kirjaa päivässä :)) Että on kyllä ahdas.
Lähetetty kuva
0

#11 Jäsen ei ole paikalla   Stan 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 12.10.2006 - 13:06

Nyt sain sen laukun. hmm ihan kiva se on ehkä vähän liian pieni, mutta voin käyttää reppu paskaa sitte jos on paljon kirjoja otettava kouluun. Joo eli vihaan aika pahasti dakineani.
Lähetetty kuva
0

#12 Jäsen ei ole paikalla   Tuhina 

• En kerro
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 19.10.2006 - 15:31

marimekon musta olkalaukku kolmatta vuotta käytössä. ehjänä on pysynyt ja näyttääkin vielä laukulta, vaikka on se vähän käytössä kulunut.
0

#13 Jäsen ei ole paikalla   Katastrofi 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 21.10.2006 - 20:29

Joku nokian reppu jonka voitin joskus 2 vuotta sitten jossain arvonnassa. Se on jo ihan hajalla mutta uutta tuskin saan ennen kuin ylä-asteelle. :(
Entinen ~Jonna~
0

#14 Jäsen ei ole paikalla   Bia 

• PipPipPipPipPip

Lähetetty 22.10.2006 - 23:18

Mulla ei ole koulureppua eikä laukkua. Pieni laukku vaan mukana aina. Kun meillä ei ole kirjoja, ja paperit kulkee kansiossa jos niitä tarvitsee kotiin tuodakaan ;>
ME PALAMME JA HUKUMME JA VESIPLANEETALLE
JÄTÄMME JÄLKEEMME VAIN MUOVIA JA PASKAA
.
0

#15 Jäsen ei ole paikalla   comment 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 24.10.2006 - 18:12

En tiedä merkkiä mutta väri on sininen
0

#16 Jäsen ei ole paikalla   fugu_ 

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip

Viesti-ikoni  Lähetetty 25.10.2006 - 19:05

Mulla on musta olkalaukku johon oon laittanu hakneuloilla kiinni Ville valon ja Manabu Satoun kuvat :D On siinä muutenkin hakiksii ja se on ostettu seppälästä makso kait 16.50 e ?? kait... :D
Gackt Sandwitch. ingredients:
1 cap Gackt , 1 slice Közi , 1 slice Mana , 2 pounds melted butter
Directions:
Pour Gackt and butter inbetween Mana and Közi. Refrigerate enjoy!
0

#17 Jäsen ei ole paikalla   heartless 

• 666
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 27.10.2006 - 21:11

Katso viesti elawa kirjoitti 6.10.06 09:58

Mulla mustaharmaa Dakinen perusreppu. Tykkään tost iha, tavallinen käytännöllinen perusreppu. Kokoonsa nähden mun mielest tohon mahtuu yllättävän paljon tavaraa. Ja sit sivus noi verkkotaskut jotka on täyn hakaneuloi ja niittei on kivat. ^^ Sateenvarjon aina tungen sinne.

o/ !
For you I'm waiting, anticipating. Posted Image
0

#18 Jäsen ei ole paikalla   Whiin 

• Käyttäjä
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 11.01.2007 - 18:32

Minulla on harmaa/vaalenpunanen dakinen reppu ;)
You keep playing me like a fruit machine.
0

#19 Jäsen ei ole paikalla   Zorov 

• jäsen
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 13.01.2007 - 16:58

Mulla on semmonen Dakinen tummanruskee, missä no keskellä vihreetruudut. Alkaa kyllästyttää se sama vanha paska, pitäis ostaa semmonen missä on vähän isommat ruskeet ruudut kans... Onkos jollain muulla tämmöinen? Voinhan laittaa vaikka kuvankin tänne. :) Sit oon kirjotellu siihen kaikkii kivoi ja kiinnittäny Ville Valon pinssejä.
Nevzorov haute ecole
Olkaa kilttejä ja katsokaa video alusta loppuun saakka.
0

#20 Jäsen ei ole paikalla   Minority 

• wnb british
  • PipPipPipPipPip

Lähetetty 13.01.2007 - 18:22

Eastpakin sinibeigereppu, missä on kahta eri sinisen sävyä ja sitten tota vaaleeta beigeä. Ite oon tota söhriny joskus ajat sitten, lukee bändien nimiä(joita oon huonolla menestyksellä yrittäny saada lähtemään). Tilava ja hyvä reppu, mahtuu hyvin kaikki tavarat. :>

Sitten joku harmaa laukku, jonka merkkiä en muista. Joku Pigeon siinä taitaa lukea. Kätevä laukku, sopii just hyvin kaikki tarvittavat kirjat. En vaa käytä jos on sellanen järjetön teoriapäivä, että on paljon kirjoja mukana. Yritän säästää hartioita nimittäin.
0

Kerro aiheesta muille:

• (3 sivua)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Et voi aloittaa uutta aihetta
  • Et voi vastata tähän aiheeseen