- (33 sivua)
-
- 1
- 2
- 3
- →
- Viimeinen »
Salatut elämät
Lähetetty 03.02.2007 - 10:34
En ainakaan haulla tämmöistä löytänyt, modet lukottakoot jos on turha. Mutta asiaan: Elikkä asia on nyt mielestäni sillä tavalla, että salkkarit on nykyään ihan peestä, mutta niihin jää silti koukkuun. Ennen salkkarit oli paljon mielenkiintoisempia eikä semmosia uusia huume ja pussailujuttuja ollut niin paljon, ja näyttelijätkin olivat ennen paljon parempia, kun olit Sakut, Miiat ym. Mitä mieltä te olette? koitetaan saada nyt jonkinäköistä keskustelua aikaan...
Nevzorov haute ecole
Olkaa kilttejä ja katsokaa video alusta loppuun saakka. ♥
Olkaa kilttejä ja katsokaa video alusta loppuun saakka. ♥
Lähetetty 04.02.2007 - 11:33
Kyllä niitä tulee katsottua. Luitenkin ihan alust asti katsonut tätä sarjaa että ei sitä niin vain lopeteta, vaikka kuinka huonoksi muuttuvat. Kyllä kaipaan aikaa taaksepäin, koska silloin salkkarit olivat salkkarit. Nyt se on niin ja näin. Voisi olla hyvä, jos Aki Nikkinen, Markus Ekholm, Camilla Mustavaara, Teemu, Roosa ja Aamu tulisivat jotenkin taaisin eikä alkuperäisiä henkilöitä lähtisi pois. Nämä uudet saisivat häippästä ja Salinitkin saisivat tulla takaisin. Mutta minkäs sille voi, että mikään ei kestä ikuisuutta.
Mitenkäs on, että mitä ette halua salkkareissa puuttuvan?
Minä en halua, että Ulla ja Seppo häviäisi koko sarjasta. Tämä pariskunta on mielestäni koko sarjan sydän, ilman niitä koko höskä muuttuisi suoraan sanottuna paskaksi.
Mitenkäs on, että mitä ette halua salkkareissa puuttuvan?
Minä en halua, että Ulla ja Seppo häviäisi koko sarjasta. Tämä pariskunta on mielestäni koko sarjan sydän, ilman niitä koko höskä muuttuisi suoraan sanottuna paskaksi.
Lähetetty 04.02.2007 - 12:50
Lainaus
mun isosiskooki pyydettii siihe mukaa ku se näyttelee ylioppilasteatteris. ei menny, ei tietenkää nii paskaa sarjaa. :D
no mä ainaki lähtisin nostamaan sarjan tasoa ! :D hain itseasiassa sinne avustajaks mut en tiedä ottaako, ainakaa vastaust ei oo tullu :x ku se oli periaattees yli 16 vuotialle ja oon 16 mut laitoin et eää täytän toukokuus 17 :P
vanhat jaksot on kyl parhaimpii. niit oli just parast kattoo kesällä, herätä joka aamu ysilt ja sit kolme jaksoo putkee <3 :D
näis uusis jaksois ei oo ehkä niin sotkussa kaikki.. tai sillee et jokainen olis linked to each other. tai emt. enkä sitä paitsi tykkää täst nykysest openingistä :X
Olen ulkomailla 16.7. alkaen. Tulen takaisin joskus elokuun alussa ehkä, en tiedä!
Lähetetty 04.02.2007 - 15:26
Haha, äiti sanoo tyhmien ohjelmaks :DD Sitten se aina nauraa mulle, mun isoveljelle ja mummille kun katsotaan Salkkareita. Tosin itse olen jo tuon katsomisen lopettanut suurimmaksi osaksi. Tai joskus tulee niin, että katon pari kuukautta joka jakson ja sitten en katso tyyliin puoleen vuoteen yhtään kokonaista jaksoa. Ja ei, ikinä en ole pudonnut kärryiltä, vaikka nuo puolen vuoden jaksot välistä jäisivätkin pois.
Lähetetty 05.02.2007 - 13:08
Joo, ne vanhat jaksot vasta uskottavia olikin. =)
Yhdessäkin kohtauksessa Saku ja Silja juttelevat Aleksille.
Saku: "..kato voisko itoveli vähän huolehtii ku mul jäi legoleikit keske"
(Saku ja Silja vaihtaa uhkaavasti paikkaa)
Silja: "Niih, mut onnek meil o tollane itoveli mikä huoelhtii meistä pienistä!"
Haha ne oli sarkastisia.
Silja: "Mut.. E.V.V.K"
(Silja lähtee pois)
Saku hitaasti ääntäen: "Ei Vois Vähempää Kiinnostaa"
(Vekkuli musiikki)
Ja kohtaus katkeaa.
Parasta oli yhdessä vaiheessa kun Aleksi sano kokoajan Sofialle "Vai mitä Sofia?" -repliikkiä.
Aleksi muille: "Hei mut me lähdetään nyt, vai mitä Sofia?"
Mä haluun ainakin Sakun, Siljan, Miian, Kallen, Aleksin, Jukan, Camillan ja Kentsun takas. Jos ne kaikki tekis sellaisen comebackin yhdessä takas?
Yhdessäkin kohtauksessa Saku ja Silja juttelevat Aleksille.
Saku: "..kato voisko itoveli vähän huolehtii ku mul jäi legoleikit keske"
(Saku ja Silja vaihtaa uhkaavasti paikkaa)
Silja: "Niih, mut onnek meil o tollane itoveli mikä huoelhtii meistä pienistä!"
Haha ne oli sarkastisia.
Silja: "Mut.. E.V.V.K"
(Silja lähtee pois)
Saku hitaasti ääntäen: "Ei Vois Vähempää Kiinnostaa"
(Vekkuli musiikki)
Ja kohtaus katkeaa.
Parasta oli yhdessä vaiheessa kun Aleksi sano kokoajan Sofialle "Vai mitä Sofia?" -repliikkiä.
Aleksi muille: "Hei mut me lähdetään nyt, vai mitä Sofia?"
Mä haluun ainakin Sakun, Siljan, Miian, Kallen, Aleksin, Jukan, Camillan ja Kentsun takas. Jos ne kaikki tekis sellaisen comebackin yhdessä takas?
"We were the Spice Boys" -George Harrison
Lähetetty 05.02.2007 - 14:45
Mitenkään vakituisesti en todellakaan katso, mutta jos mitään muuta tekemistä ei yksinkertaisesti ole, niin saatan kuluttaa puolituntisen salkkareita katsomalla. Aika roskaa, pakko myöntää..
Mua on aina hämänny ihan älyttömästi kaikki sarjan epäloogisuudet: Mia ja Saku luki ylioppilaskirjotuksiin keskellä kauneinta kevättä (siihen mennessä kokeet on kyllä jo hyvin ohi), Heli sai lakin ehkä viikko kirjotusten jälkeen jne. jne. jne. Ja sitten veljen avovaimo puhu, että sillä jollain olis ollu polttarit, jossa oli paikalla tyyliin kaikki naapurit, muttei ketään sen muita kavereita tai esim. sukulaisia. En sitten ole ihan satavarma, kun itse en sitä ole nähnyt.
Alkuaikoina se oli aika koomista, että kaikki meni aina kahville Barbaariin, juhlimaan Geeliin ja kuntoilemaan Hannan kuntosalille. Ja jokainen sarjan henkilö on varmaan joskus ollut töissä Barbaarissa/Kentaurissa. Sekin on aika kummallista, että kenelläkään ei ole lemmikkejä (vai onko niillä joillain jopa kaloja?)
Niin ja parasta ever oli Aki.
Mua on aina hämänny ihan älyttömästi kaikki sarjan epäloogisuudet: Mia ja Saku luki ylioppilaskirjotuksiin keskellä kauneinta kevättä (siihen mennessä kokeet on kyllä jo hyvin ohi), Heli sai lakin ehkä viikko kirjotusten jälkeen jne. jne. jne. Ja sitten veljen avovaimo puhu, että sillä jollain olis ollu polttarit, jossa oli paikalla tyyliin kaikki naapurit, muttei ketään sen muita kavereita tai esim. sukulaisia. En sitten ole ihan satavarma, kun itse en sitä ole nähnyt.
Alkuaikoina se oli aika koomista, että kaikki meni aina kahville Barbaariin, juhlimaan Geeliin ja kuntoilemaan Hannan kuntosalille. Ja jokainen sarjan henkilö on varmaan joskus ollut töissä Barbaarissa/Kentaurissa. Sekin on aika kummallista, että kenelläkään ei ole lemmikkejä (vai onko niillä joillain jopa kaloja?)
Niin ja parasta ever oli Aki.
Life is a sandwich.
Lähetetty 05.02.2007 - 14:54
Lainaus
muakin häiritsee nää vuodenajat, esim niil oli tyliin kesäl kouluu ja ku heli ja kasper sai lakin niin oli selvästi aika kylmä ilma ku niil oli kunnon takit yms. sit häiritsi kans ku annika teki jotain työtä samas ryhmäs ku heli, kasper ja sauli, vaik on eri luokil. tosin en oo varma suomen lukiosysteemis, jenkeis on sillee et eriluokkalaiset on jossai ryhmis sekasin tms. mut kuitenki.
tietenkin kaikkien täytyy aina käydä kentaurissa tai stellansissa, koska sit tavallaan sarja pysyy "kasassa". kyllähän ne välillä käy jossain muissa ravintoloissa, mut jos tekis niin koko aika niin ei pystyis välttämättä siirtyä niin hyvin kohtauksesta toiseen.
aika harvoin yleisesti oon nähny saippuasarjoissa lemmikkejä kellään. okei en oo kattonu hirveesti saippiksii, mut oishan ne lemmikit ehkä vähän tiellä. tiedä sitten.
Olen ulkomailla 16.7. alkaen. Tulen takaisin joskus elokuun alussa ehkä, en tiedä!
Lähetetty 05.02.2007 - 18:31
^ Koska tämä alue on "viihde ja taide", joka kattaa tv-ohjelmat ynnä muut tämän alueen otsikkoon liittyvät jutut. Perustit aiheesi silloin, kun aluetta ei ollut vielä ja yritettiin pitää kaikki samanlaiset aiheet yhdessä ns. kaikenkattavassa topicissa.
Käännä selkä tuuleen ja sytytä sun syliisi mut
Kouriisi koitat minut piilottaa
Kouriisi koitat minut piilottaa
Kerro aiheesta muille:
- (33 sivua)
-
- 1
- 2
- 3
- →
- Viimeinen »

Ohje