-Missä olit leirillä?
-Oliko se viikon leiri vai viikonloppu leiri?
-Millaiset hevoset/ponit?
-Millainen opetus?
-Oliko leirikastetta?Millainen?
-Leirin hinta?
-Kävikö leirillä makeisautoa,Oliko makeispuotia?
-Montako tuntia ratsastusta päivässä?
-Millaisen hoitohevosen sait?
-kamalin kokemus leirin aikana?
-Ihanin kokemus leirin aikana?
-Tallin kotisivut?
Ei kaikkiin ole pakko vastata..Kaikenlaiset kokemukset tänne! :]
Haluaisin nyt itse vastata tähän sillä olen itse ollut monellakin leirillä..
-Missä olit leirillä?Kuusiahontallilla Puolangalla.
-Oliko se viikon leiri vai viikonloppu leiri?No olen ollut kuusiahontallilla viikon leirillä sekä viikon leirillä..
-Millaiset hevoset/ponit?Aivan mahtavat.Jotkut hevosista olivat kuitenkin kokeneemmille,Eli sellaisia hevosia joita ei annettu aloittelijoiden käsiin..Muuten todella mahtavat ponit ja hevoset.!
-Millainen opetus?Noh.Ratsastusopettaja ei ole mikään ns."kuuluisa" Vaan tallin omistaja Sanna pitää tunnit..:)Todella hyvä opettamaan ja huumorintajuakin löytyy;)
Oliko leirikastetta?Millainen?No ensinmäisellä viikon kesäleirilläni oli leirikaste.Piti juoda semmoista erittäin pahaa kananmuna kurkku ketsuppi sekoitusta..Jalalla piti etsiä hevosenkenkä kauraämpäristä ja sen sellaista hauskaa:D
-Leirin hinta?No ihan ensinmäinen viikon leirini maksoi 195e.Nyt se on kallistunut noin 200 euroon.Viikonloppu leiri maksaa 70-90e
-Kävikö leirillä makeisautoa,Oliko makeispuotia?Siellä oli sisällä makeispuoti.(Joka vuosi on ollut) Sekä tiistaisin tai keskiviikkoisin käy makeisauto..Makeisauto on kyllä turhan kallis..=)
-Montako tuntia ratsastusta päivässä?Alkeisleiriläisillä oli tunti ja yleis 2 tuntia.
-Millaisen hoitohevosen sait?Maailman suloisimman ruunan Roosterin(Rutun)Jos nyt puhutaan tästä viime kesästä
-kamalin kokemus leirin aikana?Ehkäpä se kun olin ensinmäistä kertaa leirillä niin siellä minua satuttiin kiusaamaan jonku verran.kuitenkin se kiusaaminen loppu piakoin.
-Tallin kotisivut?www.kuusiahontalli.com

Ohje

Lainaa